Ny tjänst söker hjälp

4
Hej!

Jag söker dig som har en hemsida som du vill tjäna pengar på.

Jag är just nu i release stadiet av en ny tjänst och jag söker mellan 10 till 20 olika personer/företag som har hemsidor.  Idén med den här gruppen är att i utbyte mot tjänsten gratis i ett år kunna hålla nära kontakt med er för feedback och tjänstens utveckling, samt att få hjälp att marknadsföra tjänsten.

Själva tjänsten har med annonsplatsförsäljning att göra, mer vill jag inte skriva här.

Skicka mig ett PM om det låter intressant så riktar jag dig vidare till mer information.

Allt Väl,

Emil
2066
22
Blev det inte lite fel nu? Du skriver "tjäna pengar", men du vill ge tjänsten gratis och få feedback - borde det inte i normalfallet vara så att du betalar mer än normalt för att få något mer i retur?
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
4
Jag tror tyvärr du har missförstått mig lite. Min tjänst hjälper ägare till hemsidor att tjäna pengar på sina hemsidor. Min tjänst kostar vanligtvis pengar, men nu erbjuder jag den gratis i utbyte mot feedback.[br][br]Alltså är det på sätt och vis extra ersättning.[br][br]Hoppas det blir mer tydligt nu.[br][br]/Emil
223
2
[quote author=Ivvy link=topic=4252.msg20035#msg20035 date=1220352126][br]Jag söker dig som har en hemsida [b]som[/b] du vill tjäna pengar på.[br][/quote][br][br]Syftningsboven i dramat.
17
Jag är intresserad, Ivvy. Men av någon anledning har jag inte rättighet att skicka eller svara på PM.[br][br][email protected]
www.riktigtkaffe.se - Sveriges samlingsplats för kaffeentusiaster
1616
6
[quote author=Kung Kaffe link=topic=4252.msg20120#msg20120 date=1220816942][br]Men av någon anledning har jag inte rättighet att skicka eller svara på PM.[br][/quote][br][br]Du behöver göra 5 inlägg i forumet för att få tillgång till PM funktionen i forumet.[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Moderator Företagande.se[/b]
Må väl!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.