Senaste inläggen
Connery.se
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Ekonomisk Förening, någon som har koll?
Vad är fördelarna resp. nackdelarna med en ekonomisk förening. Om man jämför med ett Handelsbolag. |
|||
Får man göra så här?
I ett ab. |
|||
Bokföra fraktkostnad på rätt (kostnads) konto
Hej! |
|||
Hjälp med frågor från skv
Hejsan 🙂 Kategori: Allmänt |
|||
Jag tänkte starta företag - skattefråga
Hej! |
|||
Sökes: Leverantörer till ny E-handel
Jag har nu under några månader försökt att hitta leverantörer till en planerad E-handel Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Ange andras företagsnamn på internet och detta forum
Om ni läser bokföringsfrågorna så har jag en tvist med ett företag, och hur ligger det till att namnge ett företag på internet? |
|||
Starta EF, eller AB?
Hejsan är ny här och har tittat i gamla trådar efter min fråga utan framgång. Tycker det är ett intressant ämne, nämligen den sänkta arbetsgivaravgiften för alla under 26 år. |
|||
Gnugga era geniknölar och ge mig tips på hur jag kan göra...
Hoppas att jag placerar det här rätt nu.. annars får ni flytta det åt mig till lämplig kategori :vissla Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Att köpa ett AB utan kapital
Hej! |
|||
Hantera projekt-tasks
Jag och några till tänker snart påbörja ett nytt projekt. Kategori: Allmänt |
|||
Slice/Kodning
Vi har nu fått in ett nytt uppdrag hos quickhelp.se. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Reklamplats på vatten!
Hej! Kategori: Till salu |
|||
Webbutik m specialeffekter
Jag letar efter en webbutik där ett formulär (som kunden fyller i) följer med produkten till varukorgen. Kategori: E-handel |
|||
En liten bokföringsfråga! :D
Hej 🙂 |
|||
Bokföring av bilersättningHur konterar man bäst: milersättning för bil (privat), trängselskatt och parkeringsavgifter i enskild firma? |
|||
Bokföring av övertrasseringsränta
Hej, |
|||
Aktiebolag, anställa? Pensionär?
Jag har ett Aktiebolag, funderar på att anställa. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
behöver försäljningsstatestik
Hej Kategori: Allmänt |
|||