Senaste inläggen
Slice/Kodning
Vi har nu fått in ett nytt uppdrag hos quickhelp.se. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Reklamplats på vatten!
Hej! Kategori: Till salu |
|||
Webbutik m specialeffekter
Jag letar efter en webbutik där ett formulär (som kunden fyller i) följer med produkten till varukorgen. Kategori: E-handel |
|||
En liten bokföringsfråga! :D
Hej 🙂 |
|||
Bokföring av bilersättningHur konterar man bäst: milersättning för bil (privat), trängselskatt och parkeringsavgifter i enskild firma? |
|||
Bokföring av övertrasseringsränta
Hej, |
|||
Aktiebolag, anställa? Pensionär?
Jag har ett Aktiebolag, funderar på att anställa. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
behöver försäljningsstatestik
Hej Kategori: Allmänt |
|||
är det lönt med min ide
hej, jag blev nyligen medlem här. Kategori: Affärsidéer |
|||
En snabb fråga om bokföring och femtioöringar :DBrukar man ha ta med femtioöringar när man bokför olika affärshändelser (och även senare i bokföringsprocessen). T ex vid en inkommande faktura. Det måste man väl nästan för att det ska bli rätt, när det trots allt står på fakturorna.. |
|||
Dilemma "Undersökning blev jättebra!!"
Hej till alla Proffs!! Kategori: Affärsidéer |
|||
lagar man måste upplysa om i e-butik?
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Skatte Fråga Om Hemsida
Hejsan. |
|||
vad tror ni om denna idé?
Idén är att man skulle starta ett företag som ger feedback och åsikter av olika slag samt ge förbättringsförslag för nya eller befintliga produkter eller tjänster? 🙂 Kategori: Affärsidéer |
|||
Frågor angående logga
Hej allihop! Kategori: Allmänt |
|||
Hur bokför jag på enklaste möjliga sätt?
Jag ska nu bokföra alla min inkomster och utgifter under året. Var hos redovisningskonsulten igår och han sa att det hela skulle gå på 5-6000kr för att bokföra göra en resultaträkning, balansräkning och årsbokslut...kan det kosta så mycket med en liten enskilld firma som min? Jag har en inkomst per månad och ungefär 200 kvitton för hela året. |
|||
Skapandet av en MötesplatsNu tänker jag ta chansen att få lite feedback! ;D Där jag bor, i utkanten av ett län, finns inte så stor samverkan mellan företagen. Framförallt inte mellan de två mindre grannkommunerna här. Jag har pratat runt lite grann och märkt att intresse finns för att skapa ett forum av något slag. Således har jag skrivit ihop ett utkast till hur det här s... Kategori: Feedback |
|||
Företagsrådgivning
på stadsbiblioteket, kostnadsfritt i 15 min den 27 nov. 16-18. Ingen föranmälan krävs. Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra returvara genom Kreditor AB
Hej, |
|||
Råd till en säljare *AKUT*
Min vän har hjälpt mig att fä ett jobb som media säljare till en mode och kändis tidning, men detta jobb var inte lätt få. Efter mycket om och men fick jag äntligen chansen att börja där, de sa att de kommer att prova mig under ett tag och se hur duktig jag är, i alla fall. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||