Senaste inläggen
Hjälp med affärsidé för bekant
Hej!
Kategori:
Affärsidéer
|
|||
Acceptabel förtjänst %?
Tjo. Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur mycket är ditt företag värt?
Jag har satt ihop en funktion där du ganska enkelt kan kolla vad ditt företag är värt. Testa själv: Kategori: E-handel |
|||
Skatteskulder och enskild näringsidkare
|
|||
Energieffektiva myndigheter och mer biogas, på vägen mot eko-effektiv ekonomiNästa vecka träffar jag mina energiministerkollegor inom EU för ett informellt ministerrådsmöte i Åre. Det ser jag fram emot. Vi kommer bland annat att prata om energieffektivisering, som är en viktig fråga för EU om vi ska klara av att möta klimatutmaningen. Diskussionen är en del i arbetet med att ta fram en ny handlingsplan för EU. Här har Sv... Kategori: Nyheter |
|||
köpa en begagnad bil på företaget
Jag har som fundering att köpa en Begagnad bil av en privatperson. |
|||
Vad ska studion heta?
Hello! Kategori: Off Topic |
|||
Reglera VMB-moms efter inventering
Hej! |
|||
På väg att starta eget-svårt att koppla ihop allt...Jag ska ge mig in i en bransch (rekrytering) som jag inte har så mycket erfarenhet av, men jag har ett stort intresse av ämnet och ännu större intresse av att driva eget. Jag vet inte vad jag ska börja lära mig, redovisning (företagsekonomi) eller ska jag börja med att slipa mer på affärsiden, eller bli bra på att sälja in mina tjänster osv osv. Ja... Kategori: Allmänt |
|||
Titta hit! Brainstorma på hur man leasar ut ett café!
Vi har ett café som går jämnt upp och har superfin utvecklingspotential, ligger utmed en riksväg, stora utrymmen och vi har redan köpt in allt, ställer iordning allt så det är egentligen bara att ta nyckeln, skriva hyresavtal, betala för maten i kylskåpen och börja! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Business plan, var kan man ladda ner templates eller gratis software?
Behöver bygga en business plan, är samtidigt utomlands där jag ej hittar runt... :-[ |
|||
Pensionsspara enskild firma?
Hej, |
|||
Hur mycket skall man avsätta för skatter och avgifter?
Hur mycket skall man "spara" undan för skatter och avgifter när man fakturor till eu land utan moms? |
|||
Avdrag varulager/material
|
|||
vidarebefodra paket behöver filial
Hej,
Kategori:
Företagande över gränserna
|
|||
Bolagsform, make och fru?
Hej, |
|||
Privata utlägg för företagets räkning (AB)
Hej! Ber om ursäkt om detta redan finns besvarat någonstans, jag har sökt men bara hittat svar på EF. |
|||
aa Kategori: Feedback |
|||
Köpt tjänster i mitt namn
En person som hjälper mig med lite enklare bokföringstjänster har för min räkning köpt tjänster av ett annat konsultbolag. Jag har aldrig blivit tillfrågad om detta eller bett personen att köpa tjänsten. |
|||
Söker telefonsäljare
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||