Senaste inläggen
Delägareskap
Hej Kategori: Allmänt |
|||
Bredda sortiment
Jag har tänkt sälja knivar på nätet och har fått tipset här på forumet att det är bättre att hålla sig till knivar istället för att bredda sortimentet i framtiden. Kategori: Affärsidéer |
|||
Förpackningar - kostnad?Jag har en idé om att börja tillverka en produkt till vilken jag i så fall behöver en förpackning i askform med de ungefärliga måtten 10 cm hög, 6 cm bred och 3 cm tjock samt ett enklare tryck. Vad tror ni det skulle kunna gå på per ask? 1:-? 10:-? 100:-? Hur mycket billigare kan det bli om jag bara låta trycka upp papper för att sedan klippa ut oc... Kategori: Allmänt |
|||
Köp av material i TYSKLAND, hur göra!?
Jag tror jag äntligen hittat rätt leverantör till materialet som jag behöver i mitt företag. :bravo Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Tomflaskor
Hejsan, har gott om tomflaskor till salu, finns det någon här som är intresserad här? Eller någon som kanske vet företag som vill köpa flaskor. Kategori: Till salu |
|||
Inför möte
Jag ska starta en städfirma och ska träffa en potentiell (första) kund nu på måndag! Kategori: Allmänt |
|||
Söker Seriös Person
Söker en seriös person som vill skapa/starta ett konsult och allservice företag Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Starta Eget "JSH Konsult" ?
Har en liten fråga, Kategori: Affärsidéer |
|||
Hej alla, behöver era åsikte ang detta!
Hej alla! Kategori: Affärsplanen |
|||
Webshop med moped delar, endast Derbi
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
Fraktkostnad i webshopen
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Köpa lägenhet i företaget?
Jag driver en enskild firma och nu undrar jag om min firma kan köpa en övernattningslägenhet och äga den. Ska den i så fall skrivas av varje år? |
|||
Anställning / Juridik / Lön
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Hitta rätt tillverkare! Svårt! Hjälp! bransch: Hobby/inredning
Hej! Kategori: Affärsplanen |
|||
Jobb och eget företag!
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Snöröjning
Hej! Kategori: Affärsidéer |