Senaste inläggen
Vad får jag köpa/inte köpa in genom mitt AB?
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Digital kokbok
Jag ligger bakom programmet Scandinaviansoft Cookbook som är en digital kokbok för Windows. Kategori: Affärsidéer |
|||
Marknad/support för ny produkt
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Beställa från England utan att ha reg. företaget??
Jag har hittat en tillverkare i England. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bokföra import och försäljning
Behöver lite hjälp med det här. |
|||
ATT starta bilfirma hur funkar det med finansera åt kunderna samt moms
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Börshandla momsen
Hej! |
|||
för 10 minuter sen fick jag en idé, nu sitter jag här och vill förverkla den.Som rubriken står för så har jag som sagt fått en idé, jag vill helt plötsligt starta en tidning.. En tidning som jag anser inte finns i hyllorna i affären, och som jag länge egentligen letat efter, och tror att många andra också gör det.. hyllningar till Glamour, chick och alla andra, men det här jag tänker är ett annat sätt att förmedla "mode" ou... Kategori: Off Topic |
|||
Akut hjälp- behöver ett exempel av en budget
Hej, Kategori: Affärsplanen |
|||
Tips och råd angående delägarskap.
Hej. |
|||
Företaget kommer inte igång på utsatt datum
Hej! |
|||
Avdragsgillt? kurs vs utblidningJag hörde för ett tag sedan att namnet gör skillnad om det är avdragsgillt eller ej, att "utbildning" är avdragsgill men inte "kurs". Kan detta stämma? |
|||
Café lokal, vad gäller?
Jag letar Café lokal för fullt men har haft det lite motigt och kommer antagligen inte att hitta någon som är godkänd och färdig att starta i, då jag har kapital gör det inte så mycket om jag måste bygga om en lokal ifrån scratch. Kategori: Affärsidéer |
|||
Partnermodell, kan du hjälpa mig?
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Telefoni
Någon som vet ett vettigt företag för mobil, adsl och fast telefon? Söker någon med bra kundtjänst som riktar sig till företag och gärna där man kan ringa från fasta telefon till företagets gratis så man kan använda vidarekoppling. Kategori: Allmänt |
|||
Affärsidé för dig med god kondition eller som vill ha...
http://www.vrachtfiets.nl/ Kategori: Affärsidéer |
|||
Totalmarketing.se DELÄGARE/AFFÄRSPARTNER SÖKES
Total Marketing Scandinavia AB står bakom sajten totalmarketing.se. Projektet svarar på marknadens efterfrågan om en oberoende, kostnadsfri, användarvänlig och sammanfattande mötesplats och pedagogisk informationskälla för investerare i reklam och media. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Checklista - import från Kina
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Skatter för företagen med hänsyn till anställning
Hej! |
|||
VMB försäljningskontot blir missvisande i resultaträkningen
Jag bokför för tillfället VMB försäljning på följande sätt (för 100 :- försäljningspris, 40:- inköpspris): |
|||