Senaste inläggen
MomsenNu har jag gjort min första månad med bokföringsprogrammet, och nu har jag då betalat in momsen tillsammans med allt annat på blanketterna till skattemyndigheten, men hur gör jag nu? JAg har betalat ifrån 1930, säg att summan är 64000:- som ska bokföras, men hur gör jag nu? :blink |
|||
Redovisa räkenskapsårets moms till skatteverket
Här kommer nu en riktigt nybörjarfråga. |
|||
Delägareskap
Hej Kategori: Allmänt |
|||
Bredda sortiment
Jag har tänkt sälja knivar på nätet och har fått tipset här på forumet att det är bättre att hålla sig till knivar istället för att bredda sortimentet i framtiden. Kategori: Affärsidéer |
|||
Förpackningar - kostnad?Jag har en idé om att börja tillverka en produkt till vilken jag i så fall behöver en förpackning i askform med de ungefärliga måtten 10 cm hög, 6 cm bred och 3 cm tjock samt ett enklare tryck. Vad tror ni det skulle kunna gå på per ask? 1:-? 10:-? 100:-? Hur mycket billigare kan det bli om jag bara låta trycka upp papper för att sedan klippa ut oc... Kategori: Allmänt |
|||
Köp av material i TYSKLAND, hur göra!?
Jag tror jag äntligen hittat rätt leverantör till materialet som jag behöver i mitt företag. :bravo Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Tomflaskor
Hejsan, har gott om tomflaskor till salu, finns det någon här som är intresserad här? Eller någon som kanske vet företag som vill köpa flaskor. Kategori: Till salu |
|||
Inför möte
Jag ska starta en städfirma och ska träffa en potentiell (första) kund nu på måndag! Kategori: Allmänt |
|||
Söker Seriös Person
Söker en seriös person som vill skapa/starta ett konsult och allservice företag Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Starta Eget "JSH Konsult" ?
Har en liten fråga, Kategori: Affärsidéer |
|||
Hej alla, behöver era åsikte ang detta!
Hej alla! Kategori: Affärsplanen |
|||
Webshop med moped delar, endast Derbi
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
Fraktkostnad i webshopen
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Köpa lägenhet i företaget?
Jag driver en enskild firma och nu undrar jag om min firma kan köpa en övernattningslägenhet och äga den. Ska den i så fall skrivas av varje år? |
|||
Anställning / Juridik / Lön
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Hitta rätt tillverkare! Svårt! Hjälp! bransch: Hobby/inredning
Hej! Kategori: Affärsplanen |
|||
Jobb och eget företag!
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Snöröjning
Hej! Kategori: Affärsidéer |