Senaste inläggen
FestfixareHej. Jag och ett par polare har under senare tid byggt upp ett ganska imponerande ljud/ljus system privat och åkt runt till folk och ordnat deras fester med DJ ljud ljus mm. Vi har frågat runt dit vi har åkt och dom säger att dom lätt skulle kunna betala ett par tusen till oss till kommande fester och vi får erbjudanden hela tiden till div evengema... Kategori: Affärsidéer |
|||
Kompanjon sökes
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Driver HB, men funderar på AB. Fördelar gentemot nackdelar!?
Hejsan! |
|||
Er erfarenhet av sociala medier?
Skulle vilja veta vad ni andra företagare har för erfarenhet av marknadsföring inom sociala medier som blogg, facebook, twitter, bilddagboken, flickr mm? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Företagsnamn... hjälp!
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Driva eventföretag inom musik & upplevelse. Hjälp tack! =)Jag har länge vridit och vänt mig i tankarna kring att skapa det "perfekta event'et". Ett event inom musik och upplevelsebranschen, i folkmun även kallat disco. Jag har gjort en uppsjö med mindmaps och gjort av med flera kilo papper med nedkluddade tankar och idéer. Jag har även varit i kontakt ett par gånger med en helt underbar person på Eta... Kategori: Affärsidéer |
|||
TM-Bolag
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
namn på företag som ska syssla med datorsupport
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
HB eller AB som student?
Hej! |
|||
Hur startar man butik?
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Får man och hur gör man?
Hej jag har en fråga som jag önskar svar på. Kategori: Affärsidéer |
|||
Lager från hobbyverksamhet till enskild firma?
Hej! |
|||
Delägare sökes, Webbutvecklare!
Jag är en företagsam 21åring, som letar en företagspartner(Ca.18-35år). Kategori: Affärsidéer |
|||
Skattekonto i Visma Enskild Firma
Bokför enskild firma med Visma Enskild Firma sedan uppstarten i september ifjol. Första kvartalsmomsen blev en momsfordran på några hundra kr åter från Skatteverket vilket utbetalades och jag bokförde som återbetald moms. |
|||
Bokföra moms vid inköp från annat EU-land
Jag sökte lite och hittade några äldre trådar men tyckte mig inte kunna finna svar på mina funderingar nedan. |
|||
Ändra layouten på PHPbb3-forum
Vi har nu fått in ett nytt uppdrag hos quickhelp.se. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sälja klockorTror ni det är lätt att sälja klockor via en webbutik? Kategori: Affärsidéer |
|||
Delägare hos arbetsgivareJag har blivit erbjuden att gå in som delägare hos min arbetsgivare (A). Dealen är sådan att jag får köpa in mig till 5% under 3 år. Pris för detta är 300.000.(100’/år) Företagets omsättning låg 2007 på ca 11 mSek, med ca 17% vinst. Under 2008 gick företaget samman med ett annat, ungefär lika stort företag (B) och bildade (C). Nu är omsättningen i... Kategori: Affärsidéer |
|||
Baskontoplan - EUkontoplan
Hej! Jag letar efter motsvarigheten till basplanens 3041 försäljning av tjänst i eu-kontoplanen men tycker inte det finns något konto där som matchar.. Har köpt ett bokföringsprogram som använder euplanen. |
|||
Momssättning och Bokföring.
Hej. |
|||