Senaste inläggen
barnstrumpor packade som jag önskar
[color=limegreen]Hej![/color] Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Nu startar jag företaget - HJÄLP mig!!
Hej gott folk 🙂 Förra året skrev jag ett inlägg och undrade omd et verkligen var så lätt att starta eget? Kort sagt fick jag svaret "kör på det". Kategori: Allmänt |
|||
E-handelslösning med val som påverkar pris
Hej Kategori: E-handel |
|||
behöver revisor
Hello, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Välja annan licenserad leverantör = parallellimport?
Hej! |
|||
Söker efter Sverigeartiklar
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
f-skatt - moms - eu and non eu income
Hello, |
|||
bil mecktjena jag har tänkt att starta en bilmeck men jag vet ej vart jag ska vara jag har något som heter hyrpoolen typ 200 meter i från mitt hus så nu vill jag starta en bilmeck där har ni några tips på att driva bort dem som äger hyrpoolen Kategori: Affärsidéer |
|||
Sälja till andra EU-länder, måste man ha speciell SNI-kod då?
Kanske kommer med en riktigt "dum" fråga... men jag har inte varit företagare så länge (sen december 09)... Så har fortfarande mycket kvar att lära :-\ Kategori: Off Topic |
|||
SNI-koder - Vart hittar jag dem!?
Jag är ny här på forumet, och även som företagre.. så snälla ha överseende med att jag inte alltid pratar "rätt" 😛 (har bara haft företag sen december 09) |
|||
Start av bokföring
Hej på er. |
|||
Ringsignaler, bakgrundsbilder m.m.Tror ni på iden att starta en nedladdningssida för mobilspel, ringsignaler, bakgrundsbilder? Kategori: Affärsidéer |
|||
Någon som producerar anteckningsblock, almanackor och liknande?Jag skulle vilja ha kontakt med någon som har ansvar för produktion och design av t.ex. kollegieblock, almanackor och liknande. Det är nämligen så att jag har en del förslag till omslagsdesign som är grymt tuffa, billiga i produktion (gråskala, så inga onödigt dyra färger behövs) och framför allt: De kommer dra mycket uppmärksamhet till... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Skatteverkets bokslutsunderlag med bokföringsprogram
Hur går man till väga med bokslutsunderlagen (t.ex. skatteverkets "B6 bokslutsunderlag varulager" m.fl.) när man bokfört med hjälp av bokföringsprogram (SPCS)? |
|||
Partners & Investerare till Community och Modesajt mm.
Tjenare! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
åkeri
hej Kategori: Allmänt |
|||
BokförningshjälpHej ,Jag och min bror studerar samtidigt startade ett kommanditbolag som säljer muffin.Vi anställde en person som tar hand om butiken för vi har inte tid med det.Det går bra.Vi har inte många fakturer.Vi har nästan 10 fakturer för inköp,tel,hyran,betalterminal,sop.Vi redoviser momsen varje 3:e månad.Vi kan tyvär inte mycket om bokförning eller redo... |
|||
Företagsform för teckar/konstnärs studio?
Hej! |
|||
Integrera mot ett betalningssystem
Vi har nu fått in ett nytt uppdrag hos quickhelp.se. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Beskattning?
Hallå! |
|||