Senaste inläggen
Kompanjon sökes
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Driver HB, men funderar på AB. Fördelar gentemot nackdelar!?
Hejsan! |
|||
Er erfarenhet av sociala medier?
Skulle vilja veta vad ni andra företagare har för erfarenhet av marknadsföring inom sociala medier som blogg, facebook, twitter, bilddagboken, flickr mm? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Företagsnamn... hjälp!
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Driva eventföretag inom musik & upplevelse. Hjälp tack! =)Jag har länge vridit och vänt mig i tankarna kring att skapa det "perfekta event'et". Ett event inom musik och upplevelsebranschen, i folkmun även kallat disco. Jag har gjort en uppsjö med mindmaps och gjort av med flera kilo papper med nedkluddade tankar och idéer. Jag har även varit i kontakt ett par gånger med en helt underbar person på Eta... Kategori: Affärsidéer |
|||
TM-Bolag
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
namn på företag som ska syssla med datorsupport
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
HB eller AB som student?
Hej! |
|||
Hur startar man butik?
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Får man och hur gör man?
Hej jag har en fråga som jag önskar svar på. Kategori: Affärsidéer |
|||
Lager från hobbyverksamhet till enskild firma?
Hej! |
|||
Delägare sökes, Webbutvecklare!
Jag är en företagsam 21åring, som letar en företagspartner(Ca.18-35år). Kategori: Affärsidéer |
|||
Skattekonto i Visma Enskild Firma
Bokför enskild firma med Visma Enskild Firma sedan uppstarten i september ifjol. Första kvartalsmomsen blev en momsfordran på några hundra kr åter från Skatteverket vilket utbetalades och jag bokförde som återbetald moms. |
|||
Bokföra moms vid inköp från annat EU-land
Jag sökte lite och hittade några äldre trådar men tyckte mig inte kunna finna svar på mina funderingar nedan. |
|||
Ändra layouten på PHPbb3-forum
Vi har nu fått in ett nytt uppdrag hos quickhelp.se. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sälja klockorTror ni det är lätt att sälja klockor via en webbutik? Kategori: Affärsidéer |
|||
Delägare hos arbetsgivareJag har blivit erbjuden att gå in som delägare hos min arbetsgivare (A). Dealen är sådan att jag får köpa in mig till 5% under 3 år. Pris för detta är 300.000.(100’/år) Företagets omsättning låg 2007 på ca 11 mSek, med ca 17% vinst. Under 2008 gick företaget samman med ett annat, ungefär lika stort företag (B) och bildade (C). Nu är omsättningen i... Kategori: Affärsidéer |
|||
Baskontoplan - EUkontoplan
Hej! Jag letar efter motsvarigheten till basplanens 3041 försäljning av tjänst i eu-kontoplanen men tycker inte det finns något konto där som matchar.. Har köpt ett bokföringsprogram som använder euplanen. |
|||
Momssättning och Bokföring.
Hej. |
|||
Vad får jag köpa/inte köpa in genom mitt AB?
Hej, Kategori: Inköp |
|||