Tillägg i verksamhetsbeskrivningen

6
Jag har en enskild firma och vill lägga till ytterligare en verksamhet till verksamhetsbeskrivningen. Min undran är om jag kan ta upp kostnader och inkomster från den verksamheten nya i bokföringen retroaktivt - och i så fall hur långt tillbaka i tiden?
119
Vad är alternativet? Att köra det svart? :)[br][br]Jag hade bokfört in allting i firman.[br][br]/Peter[br]
peterkorkala.se - godis24.se, japanfakta.se, faktabank.se. Håller på att starta upp e-handel på godis24.se
6
Jag tror du missförstod mig. Skall förtydliga lite.[br][br]Jag har idag en enskild firma. Dessutom har jag en hobby (ej registrerad någonstans) Nu vill jag ha med hobbyns utgifter och inkomster i den enskilda firman. Om jag ansöker om att utöka verksamhetsbeskrivningen med det jag ägnar mig åt som hobby, och får detta godkänt from exempelvis 110701 - kan jag då i min bokföring ta upp inkomster och utgifter från hobbyn som skett innan 110701? Eller kan/ska jag bara ta med de som sker efter 110701?

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.