Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 14 år sedan

Söker TM Byrå

Vi söker nu en TM byrå som kan ta sig hand om en av våra produkter och har möjlighet att sätta 1 eller flera säljare på det. Vi har utarbetat en bra pitch som visar sig fungera och behöver nu expandera.

Hör av er för mer info.
Hej, Ska inom närmsta månaden starta upp ett TM-bolag, skulle vara intresserad att få veta mer om er produkt. Mvh Robin Grandin VD Keiretsu Sports Consulting
Hej Robin, Pma mig ditt nummer så ringer jag gärna dig. Mvh,
Hej, 0709644314 är mitt nummer. //Robin
Hej Robin. Du får gärna berätta mer om produkten. jag sitter i 2 olika TM-bolag som alltid letar nya uppdrag. Vi sammarbetar även med ett företag som heter Adsite som jobbar med att marnadsföra kampanjer gentemot hemmasäljare. Du når mig på 070-2710603. eller pma mer information tar helst ett samtal dock så att man kan prata lite mera om produkten och komma fram till ett fungerande sammarbete oss emellan. /Rickard
Hej, Bedriver idag en firma som inriktar sig inom konsument och SME försäljning. Skicka gärna ett mail till Fokuserar.natte@gmail.com Mvh Natte
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: