Senaste inläggen
Har jag tänkt rätt här?
1. Bakgrund |
|||
Bokföra "överbetalning"För ett tag sedan skickade jag en faktura till en privatkund på 2000kr. När jag kollade bg-kontot hade kunden betalat in 2900kr och jag trodde att han råkat komma åt nian istället för nollan. Jag ringde kunden och fick veta att det var en medveten överbetalning då han tyckte att jag var värd det. Jättegulligt, men hur bokför jag de överskjutande 90... |
|||
Bra affiliate-program att bli kund i?
Hej! Kategori: E-handel |
|||
BensinmackBehöver man tillstånd för att öppna en bensinmack? Kategori: Affärsidéer |
|||
Frankeringsmaskin
Köpte en frankeringsmaskin beg men har inte använt den. Har testat att skriva ut ett par etiketter och det funkar bra. Den står bara och samlar damm här så den behöver nog ett nytt hem. Kategori: Till salu |
|||
Torg & mässor för kläder
Söker torg och mässor under juli och augusti månad. Helst i Stockholmsområdet, men bra tips utanför regionen uppskattas också. Produkten är shorts i tre storlekar respektive färger. Målgruppen är i framför allt unga män, 18-24 år, men vi vänder oss även till äldre män. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Samarbete med säljbolag sökes för medieförsäljning
Ny produkt, men trafik med nischad målgrupp finns redan på plats. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kassaregister, vad räknas som kontantbetalning?
Hej på er. Kategori: Allmänt |
|||
RevisionVad innebär en revision av ett företag? |
|||
Ni som har anställda - hur mycket kostar det?
Jag har planer på att utvidga företaget till nästa år och har funderingar på vad en anställd kostar egentligen? Kategori: Allmänt |
|||
Kinesisktalande eftersökes!Söker en kinesisktalande för ett mindre samarbete! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur bokför jag privata lån
Hej! |
|||
Personliga barnböcker - Hela konceptet till salu
Jag har drivit en webbutik där jag har sålt speciella barnböcker där barnet blir hjälten i sagans värld. Nu kan jag inte längre driva detta pga sjukdom. Jag har sagt upp webbutiken (hyrde den bara) och vill nu sälja rättigheten att göra dessa barnböcker. Det är best - personalized books som jag köper böcker och programvara från. Kategori: Till salu |
|||
Vi söker uppdragsgivare till callcenter
Vi söker uppdrag för vårt callcenter och telefonpassnings företag. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Räknar jag rätt på skatten? (delat spreadsheet)
Hej, |
|||
Söker någon som har en utsatt och spammad domän
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
processa mot hyres värd
tänker driva tvist mot hyresvärden, |
|||
Marknadsför våra auktioner och få 10% provision.
Vi Mekatec AB och Alla Verkstäder har provat en ny tjänst som heter bloppit för att auktionera ut 5 värdecheckar varje månad. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Någon som är intreserad av marknaden i Finland?
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Klädbutik med märkeskläder
Hej, Kategori: Allmänt |
|||