Senaste inläggen
Flera småutgifter på en verifikation
Jag kommer i min nystartade verksamhet ha många småutgifter. Jag undrar därför om jag för enkelhetens skull kan lägga ihop flera kvitton och skapa en verifikation för detta. Eller måste varje kvitto komma i en ny verifikation? |
|||
Hjälp, Köpa bilen i EF?
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Kunder innan start
Har en ide som jag skall dra igång som jag vet behövs hos dom flesta, både privat och hos företag. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
bokföring och skattedeklaration stämmer inte
Hej, jag har köpt in varor från England och uppgett mitt VAT-nummer så leverantören har inte lagt på någon moms. Det bokförde jag så här: |
|||
Söker TM Byrå
Vi söker nu en TM byrå som kan ta sig hand om en av våra produkter och har möjlighet att sätta 1 eller flera säljare på det. Vi har utarbetat en bra pitch som visar sig fungera och behöver nu expandera. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vilka lagar gäller vid försäljning via hemsida?
Jag kommer att sälja produkter på en hemsida. Kategori: Off Topic |
|||
kassa vid försäljning hemma...???
vet inte redigt vad jag skulle lägga denna tråden , men håller på att starta upp en e - handel och kommer då så klart sälja saker på den. Kategori: Allmänt |
|||
Sälja företagsnamn, domäner och logotyper
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Säkerhet för lån köp fastighet
Hej |
|||
Leverantör som snabbt får igång bredbandet?
Hej! Jag har precis kommit över den lokal jag suktat efter 🙂 och skulle vilja komma igång med bredband där redan om 1 vecka. Jag vill inte ha mobilt då det går för segt för min verksamhet, utan behöver antagligen ett adsl-abonnemang. Kategori: E-handel |
|||
Letar partner som kan programmering, web
Hej på er! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Flera EF/HB/KB till ett AB. Apportegendom?
Vi är några företag/personer inom samma verksamhetsområde |
|||
Söker grossist / återförsäljare restaurang, hotell
Hej allihop. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
IT, sälj och affärsrelaterade domäner till salu
advokatfirmor.nu Kategori: Domäner till salu |
|||
Kundunderlag för närbutik
Jag har alltid drömt om att driva en egen liten när-/jourbutik i området där jag bor. Kategori: Affärsidéer |
|||
Marknadsföra språkresor
God eftermiddag! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Starta AB men har ingen styrelsesuppleant?Om man ska starta AB men egentligen bara har sig själv, hur ska man lösa det här med att ha två personer i styrelsen alternativt en i styrelsen och en suppleant? |
|||
Lansera nytt varumärke/produkt
Hej. Kategori: Affärsidéer |
|||
Förening för enskilda firmor?
För drygt ett halvår sen gick jag på en "starta eget" kurs i lite drygt en månad. |
|||
verifikationsserier mm
Hej, |
|||