Senaste inläggen
Tvist med konsument - vart kan jag få rådgivning?
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Företagsklimatet i landets kommuner 2012
Idag släpps Svenskt Näringslivs ranking av kommunernas företagsklimat. Årets raket är Surahammar. Solna toppar åter listan med Trosa som ny tvåa. Rankingen baseras främst på företagarnas betyg på hemkommunen men också på statistiska faktorer. Kategori: Nyheter |
|||
Köpa domännamn, pris?
Vad kan ett domännamn kosta? Jag vet att det självklart beror på hur bra det är och hur gärna man vill ha just det namnet, men finns det några riktlinjer? Kategori: Inköp |
|||
Söker annonsör till mitt flygblad i BlekingeSäljer hela baksidan av mitt flygblad som ska nå alla hushåll i Karlskrona & ronneby i Blekinge varje månad, ca 37000 st, flygbladet ska vara i a4-format, företaget är i städbranschen. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Formsprutning
Jag är formsprutnings- och produktions tekniker och tanken är att starta upp ett företag som kan hjälpa dig med allt som kommer från idé till formsprutad, leveransklar produkt. Kategori: Affärsidéer |
|||
Inköp
Jag har en väldigt basic fråga som jag inte riktigt förstår. Kategori: Allmänt |
|||
konsult eller anställd i delägt bolag
Hej alla! |
|||
Hur skriva ut paypal kvitton?
Hej! |
|||
Prestashop programmerare för betallösning sökes
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Netto- & bruttolönVad är det för skillnad på netto- & bruttolön? Vilket brukar man ange till anställda? Vilket tror ni det är som anges i scb:s lönelistor över medellöner för olika yrkesgrupper? Kategori: Allmänt |
|||
Unika domäner med hemsida och hosting vrakas bort!
Hejsan, Kategori: Domäner till salu |
|||
Lokalt bemanningsföretagFunderar på möjligheterna att starta ett lokalt bemanningsföretag. Jobbar nu lokalt med coaching av arbetssökande och har ett ganska brett kontaktnät i min stad. Funderar på vad det kommer kosta, vad jag behöver investera osv. Och framförallt om det går att kombinera med mitt nuvarande jobb. Kategori: Affärsidéer |
|||
Ideer för videomarknadsföring? Bråttom!
Godmorgon, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bästa programmet för bilverkstad?Hej! Jag har precis dragit igång en bilverkstad här. Just nu sitter jag med en mall på en kontantfaktura som jag bara skriver ut och ändrar för varje ny kund. Osmidigt nu när jobben börjar ramla in, speciellt när man får klippa o klistra in artikelnr hit o dit! 🙂 Har även ett konto på frifaktura.se till dom få kunderna som jag fakturerar på detta... Kategori: Inköp |
|||
Behöver tips och råd för att komma igång igen!
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Supreme handdukstorkar till salu!
Vi säljer ett stort utbud av handdukstorkar till låga priser- vi garanterar hög kvalitet på våra produkter och hjälpsam kundservice! Kategori: Till salu |
|||
Bokföra representation
Hej |
|||
Missa inte detta när du deklarerar 2012
Nu är det dags att deklarera. Här har vi listat några smarta tips och några av årets nyheter som du kan ha i åtanke innan du sätter igång med företagets deklaration. Har du frågor om företagets ekonomi kan du såklart alltid kontakta din rådgivare. |
|||
Betalt för bokföring - Får inte SIE filerna??
Hejsan |
|||
Hälsohem med inriktning mot beroende
Hej, jag har jobbat med en affärsidé om ett Hälsohem som har inriktning mot beroende och kognitiv beteende terapi. Kategori: Affärsidéer |
|||