Senaste inläggen
Handlade, glömde ta kvittot
Hej! |
|||
Vi söker en seriös samarbetspartner som kan webbutveckling
Hejsan! Kategori: Allmänt |
|||
Har ni testat iZettle ?Hej! Jag undrar om någon här har erfarenhet av iphone appen izettle. Kategori: Allmänt |
|||
Domännamn, hemsida, e-post och logga
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Söker mössor, kepsar m.m.
Hej! Söker efter moderna och trendiga mössor, kepsar o liknande att köpa in. Både märkesvaror men även okända märken eller produkter utan märken. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Skatteplanerare - Problem med verksamheten
Hejsan Kategori: Allmänt |
|||
Grundbok och huvudbok
Hej |
|||
Miljöföretag på frammarsch
Miljöteknik och företag som gör affärsidéer av klimatlösningar lyfts ofta fram som en bransch med goda framtidsutsikter. Statistik från SCB visar att det är precis det som hänt. Mellan 2003-2010 steg miljöföretagens omsättning med nästan 60 procent. Kategori: Nyheter |
|||
Agent & återförsäljareÄr det smart att vara både agent & återförsäljare för en produkt? Då säljer man väl vidare till konkurrenter. Kategori: Allmänt |
|||
Hjälp fattar inte egna uttag
Hej |
|||
Ett antal frågor jag behöver svar på! Tacksam för hjälp!
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Indisk textil fabrik söker kunder i Sverige
Mina kusiner i Indien vill börja exportera till Sverige samt börja göra affärer med svenska företag. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sälja inkråmet och får betalt i 2 omgångar - Skumt på G?
Vi har ett aktiebolag som skall sättas i konkurs, |
|||
Företagsnamn bröllopsbranschen, hjälp!
Jag planerar att starta upp ett företag i bröllopsbranschen men har fastnat totalt när det gäller företagsnamnet. Jag vill ha ett ganska brett namn (inom bröllop) så att jag kan utvidga företaget så småningom (det finns ju väldigt många områden.. kläder, hyra ut festartiklar, erbjuda tjänster osv) Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur fungerar löneväxling tjänstepension?Min fru har under sina yrkesverksamma år inte hunnit sätta av så mycket i tjänstepension. Idag är hon tillsvidare anställd och har möjlighet till löneväxling (vilket hon utnyttjar till viss del). Min fråga är ifall hon skulle kunna öka på denna löneväxling vilket skulle få ner hennes löneskatt, därefter blir hon även anställd i mitt företag för att... |
|||
Anläggning entreprenad och bygg
Hejsan! Kategori: Allmänt |
|||
Dela nybygdd lokal vid havet
Nu är det så att jag har fått tillgång till en nybyggd lokal på västra hamnen i malmö och söker efter någon som vill vara med och dela på den! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföring av tjänstepension
Hej |
|||
Deklarera betald prelininärskatt 2011, momsbilaga nödvändig m.m
Hej |
|||
Marknadsföring mha gratis varuprover
Tänkte bara lite snabbt skena lite ljus på vår nya sajt Freestuff.se Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||