Senaste inläggen
IT-tekniker för telemarketing företag
Jag arbetar som IT-tekniker för företaget Itia och hjälper främst telemarketing företag att komma igång. Kategori: Till salu |
|||
Annonsplats på 50lappen
Hej. Kategori: Till salu |
|||
Kurs utbildning i GoogleVi söker en person eller företag som kan utbilda eller håller kurser i Google och alla dess möjligheter. Inte först och främst Google Analytics och Adwords, utan allt det andra som finns. T ex hur man kan bygga upp ett företag och använda sig av Google docs, crm, Gmail, kalender, appar och sen koppla ihop allt detta för att spara tid och få en över... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
UF-företag tagit fram ljushållare
Hej vi har gjort ett UF-företag och vi skulle vilja att du svarar på en marknadsundersökning! kommentera gärna. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Företagsetablering i Finland
Tips och råd om vart man vänder sig för att starta ett företag inom produktionsområdena: djuruppfödning,forskning/avel, kött och chark. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Marknadsföring av skola
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Företag - Slipp jobbiga säljsamtal!
Hejsan, Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur anmäler man en ny verksamhet till sitt Handelsbolag?
Vi är två delägare som driver en verksamhet under ett Handelsbolag. Vi tänker starta en ny verksamhet tillsammans under samma handelsbolag. |
|||
Söker säljare
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vem /vad skall vi anställa? råd om HR-planering sökes.
Är det någon ombord här som kan ge någotsånär Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Äppeltexter (metaforiska galenskaper)
Vid en första anblick kommer du säkert se att denna text är skriven på ett litet annorlunda sätt och kan mycket väl förefalla sig, vid även den andra anblicken, som galenskap. Må så vara! Syftet är att dela med sig erfarenheter, upplevelser och insikter på ett sätt så att de flesta kan förstå oavsett bakgrund. Kategori: Allmänt |
|||
Billigast frakt till utlandet?
Vet inte om jag la denna tråden rätt nu men flytta den isåfall.. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Samarbetspartner söks inom marknadsföring/försäljning
Hej. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Billiga USB-minnen
Erbjuder troligen Sveriges lägst pris på USB-minnen med egen logga på. Hör av er om ni är intresserade 🙂 Kategori: Till salu |
|||
Hur många använder Bing som sökmotor?Hur många är det som söker på Bing mot Google i procent? Är det lönt att annonsera med sökord på sökmotorerna? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Avveckling/försäljning av aktiebolag?
Hej! |
|||
Vinstfördelning inom ett kommanditbolag
Hej, |
|||
Företag som bedriver bilförsäljning - beskatttning av bilförmånEtt företag som bedriver bilförsäljning av låt säg väldigt dyra bilar men ändå begagnade personbilar. Kanske Porsche, Mercedes och liknande av dyra modeller som har förmånsvärden på 15-30 000 i månaden. Kommer Skatteverket att kräva att ägaren/vd och/eller anställda tar upp beskattning av förmånsvärde på dessa? Eller på den dyraste av bilarna? Man... |
|||
Enkät: vilka redovisningstjänster behöver småbolag?
Jag har precis sagt upp mig från mitt tidigare arbete för att starta en redovisningsbyrå med inriktning mot små bolag - AB och HB. För att utarbeta rätt erbjudande skulle jag vilja att så många som möjligt besvarar denna enkät som behandlar vilka redovisnings- och bokföringstjänster småbolag söker. |
|||
Vad kan man patentera?
Hej, Kategori: Patent- och registreringsfrågor |
|||