Senaste inläggen
Använda faktura.nu till faktureringenNågon som har erfarenhet av faktura.nu? |
|||
Hjälp av erfaren redovisningskonsult
Hej ! |
|||
Ansöka om lån utan tillgångar? Går det?
Jag har nu i två år haft mitt företag (webshop) och jag har ännu ej fått ut vinst, har haft inköp för samtliga kostnader men i och med att jag nu har all material räknar jag med vinst nu tredje året. Om det är normalt eller ej vet jag inte, dvs. hur långt de brukar räkna att man börjar kunna få ut ngn vinst? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Fakturera restiden?
Jag har ett relativt nystartat företag och jag utför undervisning, men undrar hur jag ska fakturera restiden. Kategori: Allmänt |
|||
Använda mallar fån denna sidan?
Osäker på om detta är rätt forum, så flytta gärna tråden i så fall. |
|||
Vill du sälja mer med hemsidan? Jag gör en gratis analys
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Delägare / affärspartner sökes
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Expandera verksamheten till England och TysklandVi driver ett företag som säljer surfing-produkter och vi har varit framgångsrika i Sverige och Norge. Vi ska nu expandera vår verksamhet bla. Tyskland, men vi behöver nu tips på strategiska modeller för denna expandering - hur går man tillväga för att komma in på en ny marknad dvs - hos nya återförsäljare? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Köpa en present åt konsult?
Tjena, |
|||
Hermes Design! Vi gör som du vill!
Tjena företagare! Kategori: Affärsidéer |
|||
Tips på företagsnamn
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföring vid förmedling av böcker och ersättning
Jag har en bokhandel och vill inkludera en förmedlingstjänst för privatpersoner och andra bokhandlare (företag). |
|||
Bokföringsprogram med resultatbudget och likviditets budget
Hej Forumet |
|||
Kvar i A-Kassa, SmåA eller inget?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Lördagsutkörning? Går det?
Varken posten, dhl eller schenker har ju utkörning på helger så jag undrar nu om det finns ngt sätt man kan köra ut på? Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra löpnade försäljning på webbshop
Hej. Driver en webbshop som får ett par ordrar om dagen. Det skapas automatiskt en faktura till kund och antingen betalar den fakturan eller så står det på den att den är betald genom payson. |
|||
Hur bokföra detta???
Hej, jag har nyligen startat EF och ska redovisa enligt faktureringsmetoden. Firman är en målarfirma och jag vet inte hur aktiv den kommer vara så tycker det känns onödigt att köpa ett bokföringsprogram för tusentals kr om jag inte har nån större omsättning. Jag har iaf avslutat mitt första jobb och vet inte hur jag ska bokföra allt. |
|||
Bokföring av fakturaköp
Hej, |
|||
dubbla försäkringar
Hej |
|||
Jämföra inköpspriser - tjänst?
Företagssam som man är vill man givetvis göra så billiga inköp som möjligt. I privatsammanhang använder jag mig av tjänsten Prisjakt för att jämföra varors pris och kvalité, men när det kommer till produkter som tiolitersdunkar med diskmedel för storköksbruk så blir det plötsligt mycket mer komplicerat. Kategori: Inköp |
|||