Senaste inläggen
Hermes Design! Vi gör som du vill!
Tjena företagare! Kategori: Affärsidéer |
|||
Tips på företagsnamn
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföring vid förmedling av böcker och ersättning
Jag har en bokhandel och vill inkludera en förmedlingstjänst för privatpersoner och andra bokhandlare (företag). |
|||
Bokföringsprogram med resultatbudget och likviditets budget
Hej Forumet |
|||
Kvar i A-Kassa, SmåA eller inget?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Lördagsutkörning? Går det?
Varken posten, dhl eller schenker har ju utkörning på helger så jag undrar nu om det finns ngt sätt man kan köra ut på? Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra löpnade försäljning på webbshop
Hej. Driver en webbshop som får ett par ordrar om dagen. Det skapas automatiskt en faktura till kund och antingen betalar den fakturan eller så står det på den att den är betald genom payson. |
|||
Hur bokföra detta???
Hej, jag har nyligen startat EF och ska redovisa enligt faktureringsmetoden. Firman är en målarfirma och jag vet inte hur aktiv den kommer vara så tycker det känns onödigt att köpa ett bokföringsprogram för tusentals kr om jag inte har nån större omsättning. Jag har iaf avslutat mitt första jobb och vet inte hur jag ska bokföra allt. |
|||
Bokföring av fakturaköp
Hej, |
|||
dubbla försäkringar
Hej |
|||
Jämföra inköpspriser - tjänst?
Företagssam som man är vill man givetvis göra så billiga inköp som möjligt. I privatsammanhang använder jag mig av tjänsten Prisjakt för att jämföra varors pris och kvalité, men när det kommer till produkter som tiolitersdunkar med diskmedel för storköksbruk så blir det plötsligt mycket mer komplicerat. Kategori: Inköp |
|||
Säljuppdrag till TM-Byråer/Säljare
Hejsan, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Privatbil i företaget
Hej, |
|||
E-Handels tjänster
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
Någon vänlig själ som ska skaffa babs?
Lägger ner det där med butik och behöver inte min babs betalterminal längre. Kategori: Till salu |
|||
Hur mycket skatt skall betalas!?
Hej, är helt ny inom området. Men vet vad jag skall sälja och hur. |
|||
Hjälp med öppna en asiatisk butik/handelsföretag, Tack!!!!!Jag har tänkt på öppna en asiatisk livsmedel som säljer mat, kryddor, nuddlar osv här i Stokholm men jag vet faktiskt inte mycket om företagande så jag hoppas att jag kan få litte hjälp av er🙂. Jag har släktingar som äger handelsföretag i Kina så jag kan få tag på varor ganska lätt och det är inget problem. Vad jag är inte säker på är hur jag bor... Kategori: Affärsidéer |
|||
Fråga ang. ombildning från EF till ABHar sedan några år tillbaka en EF vid sidan om mitt ordinarie arbete. Har nu pga. att jag vill utveckla mitt företagande startat ett AB dit jag ska flytta min verksamhet (mindre konsultjobb inom IT och viss e-handel). EF har omsatt ca 20 000/år och merparten av intäkterna har investerats i inventarier så som dator, skrivare, visst varulager etc. (d... |
|||
Köper färdiga hemsidor
Hej hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Länksamarbete
Hej hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||