Senaste inläggen
återförsäljare inom hälsa hud och hygien
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Starta företag som 15 åring..
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Kort tid för redov.byrå att bokföra arbetsg.avg. Lösning?
Hej, |
|||
Finansiering för delägarskap?
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Bokföring när produkt ersatte pengar
Hej, |
|||
skatter
Jag har en liten fråga angående skatter. |
|||
Gratis faktureringsprogram
Vill ha tips och synpunkter på gratis fakturering. Har kollat in dessa: |
|||
Patent på produkt som liknar andra, hur skilda ska de vara?
Hej! Jag har en affärsidé och en produkt som jag skulle vilja ta patent på så småningom men jag har nu hittat en produkt som fyller samma funktion men har ett anorlunda utseende. Däremot osäker på om de har patent i sverige. Det jag undrar är hur olika produkterna måste vara för att jag kan få patent på min version? Kategori: Patent- och registreringsfrågor |
|||
Om och när betala ut sjuklönMåste man betala ut sjuklön för anställda om man inte är medlem i en fackförening eller måste man alltid betala ut det? Kategori: Allmänt |
|||
Lite akut fråga om inköp av en bil.
Jag ska i morgon köpa en bil som ska betalas och drivas av firman. Kategori: Inköp |
|||
Import av cyklar ifrån Polen
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
bolagssidan.se bluff varning blufföretag varningslistan
!!!! Då trådskaparen inte svarat på varför de listas som blufföretag på flera sidor så utgår vi från att det stämmer. !!!! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Feedback på idé och hemsida
Jag har en nystartad hemsida som jag gärna vill ha lite feedback på. Inte direkt det designmässiga, utan mera på själva tjänsten. Kategori: Feedback |
|||
Kontering vid insättning av privat egendom till försäljning??
Finns det någon bokföringskunnig som kan ge ett enkelt och klart svar på detta? |
|||
adresslistor till salu
Har över 400 000 fräscha företagsuppgifter till salu. Kategori: Till salu |
|||
Söker investerare!
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Köpa dator till enskild firma
Hej jag driver enskild firma sedan januari och nu har jag tänkt köpa en dator till företaget. Kategori: Inköp |
|||
Erbjudande om lån.
Hej har har fått erbjudande om lån 200 000kr 10år, är inte så bra på att räkna ut kostnader mm undrar vilket altenativ som vore mest lämpligt. Har dock planerat att återbetala lånet inom 5år. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Bokföring - fast pris per verifikat?
Hej, |
|||
Provisionsavlönad utesäljare sökes
Vi är ett clean-tech företag som sysslar med miljövänlig rengöring. Kategori: Söker/eftersöker |
|||