Senaste inläggen
Billigast frakt till utlandet?
Vet inte om jag la denna tråden rätt nu men flytta den isåfall.. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Samarbetspartner söks inom marknadsföring/försäljning
Hej. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Billiga USB-minnen
Erbjuder troligen Sveriges lägst pris på USB-minnen med egen logga på. Hör av er om ni är intresserade 🙂 Kategori: Till salu |
|||
Hur många använder Bing som sökmotor?Hur många är det som söker på Bing mot Google i procent? Är det lönt att annonsera med sökord på sökmotorerna? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Avveckling/försäljning av aktiebolag?
Hej! |
|||
Vinstfördelning inom ett kommanditbolag
Hej, |
|||
Företag som bedriver bilförsäljning - beskatttning av bilförmånEtt företag som bedriver bilförsäljning av låt säg väldigt dyra bilar men ändå begagnade personbilar. Kanske Porsche, Mercedes och liknande av dyra modeller som har förmånsvärden på 15-30 000 i månaden. Kommer Skatteverket att kräva att ägaren/vd och/eller anställda tar upp beskattning av förmånsvärde på dessa? Eller på den dyraste av bilarna? Man... |
|||
Enkät: vilka redovisningstjänster behöver småbolag?
Jag har precis sagt upp mig från mitt tidigare arbete för att starta en redovisningsbyrå med inriktning mot små bolag - AB och HB. För att utarbeta rätt erbjudande skulle jag vilja att så många som möjligt besvarar denna enkät som behandlar vilka redovisnings- och bokföringstjänster småbolag söker. |
|||
Vad kan man patentera?
Hej, Kategori: Patent- och registreringsfrågor |
|||
Kan du native app?
Har ett projekt på "papper" med färdig design och funktioner till 95%
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
Apputvecklare sökes
Apputvecklare och sammarbetspartner sökes! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Reklamblad
Hej,
Kategori:
Försäljning och Marknadsföring
|
|||
Vill bli entreprenör, plugga vidare eller inte?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Stora webbinkomster, skriva ut sitt företag
Hej på er, tänkte höra vad ni anser vara det smartaste i detta fall. Har man enbart inkomster via webben, intäkter som genereras av webbsajter som är aktiva både i usa och europa, bör man inte skriva ut sig och sitt företag då. Var i såfall? Kategori: Allmänt |
|||
Kostnadsförslag på liknande leksaksida
Hej alla, Kategori: E-handel |
|||
Fabrik/företag som producerar kameralinser
Letar efter en fabrik/företag som tillverkar kameralinser som är anpassade för smartphones. Är bara intresserad av själva linsglaset som alltså storleksmässigt ska passa till smartphones. Någon som kan hjälpa till med det här? Vart kan man vända sig? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Tillväxtverket har lägst förtroende bland småföretagarna
8 av 10 småföretagare har aldrig fått hjälp av myndigheten Kategori: Nyheter |
|||
Moms på investering, strategi
Hej, lite speciell frågeställning här. |
|||
Inköpspriser som distributör och agent
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Sälja mina fakturor utan att bli medlem - vart?
Jag får ett par oseriösa kunder om året, tillräckligt få för att vända mig till företag och betala årsavgifter m.m. för att sedan sälja obetalda fakturorna till dom. Kategori: Allmänt |
|||