Senaste inläggen
Callcenter söker volymprodukt att sälja
Vi är ett callcenter idag som har 47 säljplatser. Vi säljer främst mot privatmarknaden i Sverige. Vi har 25 säljare som säljer El mot konsument samt 10 säljare som säljer telekom mot konsument. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
En bok om att driva e-handel
För någon vecka sedan kom boken "E-handel efter starten" ut. Skriven av en erfaren entreprenör, Mats Ingelborn, med bla nio år inom e-handel. Kategori: E-handel |
|||
Köpa utrustning från egna företaget?Jag vill ta över en del utrustning som finns i företag och äga det privat, t.ex. begagnad datorer m.m.. Hur gör jag det snyggast? 🙂 Hur värdera en gammal dator t.ex. Jag antar att man inte bara sätter ett värde själv, bäst för mig själv vore ju om den är värd en krona ;) |
|||
NykterhetskontraktFinns det några färdiga mallar för nykterhet- och drogfrihets- kontrakt? Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Programmerings och databaskunnig för partnerskap
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Slippa betala ut sjuklön
Kan man skriva ett avtal med de anställda att man inte betalar ut någon sjuklön? Kategori: Allmänt |
|||
Forskning om hur forum används
Jag håller på med en doktorsavhandling om hur forum används och vilka behov de fyller. En sak jag tittar särskilt på är hur människor använder forum för att bygga upp kunskap om olika saker i livet. Kan du tänka dig att berätta om vad du brukar göra på företagande.se? Kontakta mig gärna i så fall, så får du veta mer. Kategori: Off Topic |
|||
Vilket företag skickar ni paket med?
Har precis kikat på postens priser och paketpriset upp till 3 kg är 106 kr som då motsvarar den vikt jag kommer sända. Kategori: Allmänt |
|||
Visitkort som kunden faktiskt behåller?
Tänkte beställa visitkort och kom på att man kanske ska ha ngt på baksidan som gör att det faktiskt blir mer användbart än bara en pappbit som folk ändå ofta slänger? Kategori: Allmänt |
|||
IT-tekniker för telemarketing företag
Jag arbetar som IT-tekniker för företaget Itia och hjälper främst telemarketing företag att komma igång. Kategori: Till salu |
|||
Annonsplats på 50lappen
Hej. Kategori: Till salu |
|||
Kurs utbildning i GoogleVi söker en person eller företag som kan utbilda eller håller kurser i Google och alla dess möjligheter. Inte först och främst Google Analytics och Adwords, utan allt det andra som finns. T ex hur man kan bygga upp ett företag och använda sig av Google docs, crm, Gmail, kalender, appar och sen koppla ihop allt detta för att spara tid och få en över... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
UF-företag tagit fram ljushållare
Hej vi har gjort ett UF-företag och vi skulle vilja att du svarar på en marknadsundersökning! kommentera gärna. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Företagsetablering i Finland
Tips och råd om vart man vänder sig för att starta ett företag inom produktionsområdena: djuruppfödning,forskning/avel, kött och chark. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Marknadsföring av skola
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Företag - Slipp jobbiga säljsamtal!
Hejsan, Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur anmäler man en ny verksamhet till sitt Handelsbolag?
Vi är två delägare som driver en verksamhet under ett Handelsbolag. Vi tänker starta en ny verksamhet tillsammans under samma handelsbolag. |
|||
Söker säljare
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vem /vad skall vi anställa? råd om HR-planering sökes.
Är det någon ombord här som kan ge någotsånär Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Äppeltexter (metaforiska galenskaper)
Vid en första anblick kommer du säkert se att denna text är skriven på ett litet annorlunda sätt och kan mycket väl förefalla sig, vid även den andra anblicken, som galenskap. Må så vara! Syftet är att dela med sig erfarenheter, upplevelser och insikter på ett sätt så att de flesta kan förstå oavsett bakgrund. Kategori: Allmänt |
|||