Senaste inläggen
Säljuppdrag till TM-Byråer/Säljare
Hejsan, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Privatbil i företaget
Hej, |
|||
E-Handels tjänster
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
Någon vänlig själ som ska skaffa babs?
Lägger ner det där med butik och behöver inte min babs betalterminal längre. Kategori: Till salu |
|||
Hur mycket skatt skall betalas!?
Hej, är helt ny inom området. Men vet vad jag skall sälja och hur. |
|||
Hjälp med öppna en asiatisk butik/handelsföretag, Tack!!!!!Jag har tänkt på öppna en asiatisk livsmedel som säljer mat, kryddor, nuddlar osv här i Stokholm men jag vet faktiskt inte mycket om företagande så jag hoppas att jag kan få litte hjälp av er🙂. Jag har släktingar som äger handelsföretag i Kina så jag kan få tag på varor ganska lätt och det är inget problem. Vad jag är inte säker på är hur jag bor... Kategori: Affärsidéer |
|||
Fråga ang. ombildning från EF till ABHar sedan några år tillbaka en EF vid sidan om mitt ordinarie arbete. Har nu pga. att jag vill utveckla mitt företagande startat ett AB dit jag ska flytta min verksamhet (mindre konsultjobb inom IT och viss e-handel). EF har omsatt ca 20 000/år och merparten av intäkterna har investerats i inventarier så som dator, skrivare, visst varulager etc. (d... |
|||
Köper färdiga hemsidor
Hej hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Länksamarbete
Hej hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Utbetalning av egen lön i ABJag driver ett AB och skall betala ut lön till mig själv. Men jag håller precis inte kolla på hur många timmar jag arbetar. Iofs så antar jag att man skulle kunna skriva vilket antal timmar som helst. Men finns det inget annat man kan skriva på lönespecifikationen när man skall ta ut en klumpsumma i lön? |
|||
Funderingar om Ab
Startade enkild firma byggbranschen i okt 2011 hyr mestadels ut mina tjänster 370kr tim. |
|||
CE- Märkning MaskindirektivetÄr det någon här som vet om den senast utgåvan av maskindirektivet för CE-märkning finns att ladda ner gratis på nätet? Kategori: Allmänt |
|||
Programmerings partner sökes för APP projekt!
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Företagsnamn - upphovsrätt?
:huh: Jag funderar på att välja ett företagsnamn som använder en av karaktärerna i Harry Potter-böckerna. I övrigt inga kopplingar till HP; endast namnet således. Kan det finnas legala hinder? Kategori: Affärsidéer |
|||
Företag med riktigt bra tjänster sökes
Får ursäkta om det här blev fel forum för inlägget! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
TM-Bolag eftersökes
Då vår uppdragsgivare vill öka intaget av kunder så söker vi nu efter två st TM-företag som vill jobba mot framförallt konsumentmarknaden,(möjlighet till att bearbeta småföretagare finns också). Företaget bör ha dokumenterad säljerfarenhet sedan tidigare. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Reklambilen, marknadsföring?
Hej alla! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Mallen Lönebesked fungerar inte korrekt?
Tjena! |
|||
Försäljning av handelsbolagsandel till kvarvarande delägare
Hej, |
|||
Bli återförsäljare av unik produkt ifrån USA. Behöver HJÄLP
Hejsan. Kategori: Allmänt |
|||