Senaste inläggen
Kan du native app?
Har ett projekt på "papper" med färdig design och funktioner till 95%
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
Apputvecklare sökes
Apputvecklare och sammarbetspartner sökes! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Reklamblad
Hej,
Kategori:
Försäljning och Marknadsföring
|
|||
Vill bli entreprenör, plugga vidare eller inte?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Stora webbinkomster, skriva ut sitt företag
Hej på er, tänkte höra vad ni anser vara det smartaste i detta fall. Har man enbart inkomster via webben, intäkter som genereras av webbsajter som är aktiva både i usa och europa, bör man inte skriva ut sig och sitt företag då. Var i såfall? Kategori: Allmänt |
|||
Kostnadsförslag på liknande leksaksida
Hej alla, Kategori: E-handel |
|||
Fabrik/företag som producerar kameralinser
Letar efter en fabrik/företag som tillverkar kameralinser som är anpassade för smartphones. Är bara intresserad av själva linsglaset som alltså storleksmässigt ska passa till smartphones. Någon som kan hjälpa till med det här? Vart kan man vända sig? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Tillväxtverket har lägst förtroende bland småföretagarna
8 av 10 småföretagare har aldrig fått hjälp av myndigheten Kategori: Nyheter |
|||
Moms på investering, strategi
Hej, lite speciell frågeställning här. |
|||
Inköpspriser som distributör och agent
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Sälja mina fakturor utan att bli medlem - vart?
Jag får ett par oseriösa kunder om året, tillräckligt få för att vända mig till företag och betala årsavgifter m.m. för att sedan sälja obetalda fakturorna till dom. Kategori: Allmänt |
|||
Använda faktura.nu till faktureringenNågon som har erfarenhet av faktura.nu? |
|||
Hjälp av erfaren redovisningskonsult
Hej ! |
|||
Ansöka om lån utan tillgångar? Går det?
Jag har nu i två år haft mitt företag (webshop) och jag har ännu ej fått ut vinst, har haft inköp för samtliga kostnader men i och med att jag nu har all material räknar jag med vinst nu tredje året. Om det är normalt eller ej vet jag inte, dvs. hur långt de brukar räkna att man börjar kunna få ut ngn vinst? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Fakturera restiden?
Jag har ett relativt nystartat företag och jag utför undervisning, men undrar hur jag ska fakturera restiden. Kategori: Allmänt |
|||
Använda mallar fån denna sidan?
Osäker på om detta är rätt forum, så flytta gärna tråden i så fall. |
|||
Vill du sälja mer med hemsidan? Jag gör en gratis analys
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Delägare / affärspartner sökes
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Expandera verksamheten till England och TysklandVi driver ett företag som säljer surfing-produkter och vi har varit framgångsrika i Sverige och Norge. Vi ska nu expandera vår verksamhet bla. Tyskland, men vi behöver nu tips på strategiska modeller för denna expandering - hur går man tillväga för att komma in på en ny marknad dvs - hos nya återförsäljare? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Köpa en present åt konsult?
Tjena, |
|||