Senaste inläggen
uthyrning av hyresrätt till företaget
Jag har tillsammans med en kompanjon bildat ett AB som behöver en lokal. |
|||
Rimlig milersättning?
Hej! |
|||
Bokföra uthyrning till annat EU-landHej! Hoppas någon kan hjälpa mig. Jag ska fakturera kund i annat EU-land (har dennes VAT-nr) och det gäller uthyrning av utrustning (dokumentationssystem). Vilket konto ska jag bokföra detta på? Normalt bokförs försäljning av tjänst på 3048 och försäljning av vara på 3058, men hur blir det i detta fall? Dessutom ingår en operatör i hyran. Klurigt,... |
|||
Enskild firma leasa bil
Hej. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Söker sponsring till facebooktävling
Hej alla företagare. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Försäkring gällande elektronik
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Inköp av IT tjänster från asien
Hallå Kategori: Inköp |
|||
Underlag på RUT-arbete vid bokföring.
Hejsan, |
|||
Bankkonto i två länder med samma företag
Jag har en sak som strulat till det en del och jag hoppas någon vänlig själ har ett svar! |
|||
Sätta upp mat på företagetVilka matinköp kan man sätta upp på företaget? |
|||
Hur bokföra när kunden betalar in mer på fakturan
Hej |
|||
Annonssida, blocket liknande
Hej. Kategori: Till salu |
|||
Är det värt besväret?
Hej alla! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hjälp, problem med delägare....
Hej. Vi är fem personer som har startat upp ett aktiebolag. Vi jobbar hårt och arbetar samtidigt heltid på vanliga jobb. Vårt mål är att sluta jobba och bara köra vårt bolag så snart som möjligt men det kräver ordentlig arbetsinsats av alla. |
|||
Vill du hyra kontorsplats på Östermalm för 1950 sek/ månad?Skaffa dig en förmånlig kontorsplats i centrala Stockholm, och få bra postadress, möjligheter att nätverka, tillgång till konferensrum och kök med sittplatser- för bara 1950 sek/ månad! Dessutom flexibla villkor. Läs mer på www.tessituralokaler.se eller ring Niclas Bertell 0702922300! Kategori: Allmänt |
|||
skattekostnad och skatteskuld vid halvårsbokslut 30/6-2010
Hej, |
|||
UTVECKLINGSMETODER
Hej! Kategori: Chef, Ledarskap och Coachning |
|||
Företag utanför Stockholm, Göteborg och Malmö.
Jag söker företag som vill testa Rabble gratis i 30 dagar. Enda kravet är att du inte befinner dig i Stockholm, Göteborg eller Malmö. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Företagsbil - leasa, köpa privat eller köpa på företaget?
Hej, jag driver en enskild firma och behöver lite information som jag undrar över.. finns säkert något här på forumet, men vill ha svar på mina frågor. Kategori: Inköp |
|||
Funderar på att starta Telemarketing företag i framtiden!
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||