Senaste inläggen
Letar grossist - behöver köpa in halskedjor i silver
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Kurser i bokföring
Hej allesammans! |
|||
Bor i Sverige men inhyrd av utländskt företag - Skatta var?Om man bor här som svensk men är inhyrd hit och anställd av ett bolag utrikes, var skattar man då? |
|||
Företag och jobba hemmaHej! Jag har företag på 50% och är sjukskriven på resten. Arbetar som föreläsare inom psykisk ohälsa även dialogföreläsningar. Färdig med en bok som ska tryckas nu. Jag skulle dock vilja kunna jobba hemma en del av tiden genom företaget. Jag vill varva ett aktivt arbete med ett lugnare arbete. Någon som har tips på vad jag skulle kunna göra? Besök... Kategori: Allmänt |
|||
kunder som betalar 1kr för liteJag har 2 bra ROT-kunde som betalar notoriskt 1 kr förlite vad gjöra?:huh: |
|||
Employ yourself for free
Hi, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Lån för att starta upp bilverkstad
Har i nästan 15 år jobbat på en bilverkstad, men nu känner jag att det är dags att starta något eget. Jag har tänkt att starta en egen verkstad i grann samhället. Jag har drygt 100 000 kronor i eget kapital att satsa, men känner att det behövs minst det dubbla för att kunna köpa in det jag vill ha. |
|||
Faktura med felaktig moms
Hej, |
|||
Skatterelaterade riksdagsbeslut fattade under december
Den 21 november sade riksdagen ja till budgetens utgiftsramar och inkomster. Den 19 december önskade talmannen Per Westerberg alla i riksdagen God Jul och Gott Nytt År. Samma dag klubbades budgeten för 2013 och riksdagen överlämnar till regeringen en sammanställning av alla beslut om statsbudgeten. Kategori: Nyheter |
|||
Fiskedrag NEW
I have a new idea for a fishing lure, a set of drawings, complete with materials. Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur bokför jag en kreditfaktura från lev. i Visma enskildfirma?
Hej, |
|||
Offer for Cooperation the real deal
Hello everyone, Kategori: Allmänt |
|||
mat & logi - tjänsteresa - avdrag
Hej! |
|||
Faktura och kreditfaktura som inte är bokförda/betalda.
Hej, |
|||
Söker webshop alt. nystartad butik i behov av bilder
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföringsfråga
Hej |
|||
Textalk vs. OpenCart
Hej hej! Kategori: E-handel |
|||
Netverk + Sälj
Har du kontakter / nätverk på en högre nivå kring en eller flera av dom jag har noteret - kan vi kanske göra affär tillsammans Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Säljare till en världsnyhet
Hej från en dansk i Sverige .. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Är detta intrång på varumärkesskydd och mönsterskydd?... Kategori: Patent- och registreringsfrågor |
|||