Senaste inläggen
Beställa från england?
Jag är i planeringen av att starta upp ett företag så jag har inte stenkoll på bokföring över huvud taget och framför allt inte när det gäller import, så jag hoppas att någon här kan räta ut mina frågetecken. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bokföra Appförsäljning på Google Play med Fakturametoden
Hej! |
|||
Projekt sökes, Telemarketing
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
[Nybörjare] Hjälp med bokföring, vilka kontonr mm?
2012 är mitt första räkenskapsår för min enskilda firma. Jag har antecknat allting som hänt i olika dokument osv, men nu ska jag administrera det hela i ett program (iOrdning heter det) tänkte jag. |
|||
Egenavgifter 2013
Egenavgifter gällande de som har enskild firma eller är delägare i handels- eller kommanditbolag är nu spikade för inkomstår 2013. |
|||
Apple kräver D-U-N-S nummer för min iPhone app?
Har skapat en iPhone app, och för att släppa den har Apple bett mig om mitt företags d-u-n-s nummer. Kategori: E-handel |
|||
Tryckeri för kläder, bil och annat sökes
Som rubriken lyder, det är i första hand tryck till bilen. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Letar grossist - behöver köpa in halskedjor i silver
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Kurser i bokföring
Hej allesammans! |
|||
Bor i Sverige men inhyrd av utländskt företag - Skatta var?Om man bor här som svensk men är inhyrd hit och anställd av ett bolag utrikes, var skattar man då? |
|||
Företag och jobba hemmaHej! Jag har företag på 50% och är sjukskriven på resten. Arbetar som föreläsare inom psykisk ohälsa även dialogföreläsningar. Färdig med en bok som ska tryckas nu. Jag skulle dock vilja kunna jobba hemma en del av tiden genom företaget. Jag vill varva ett aktivt arbete med ett lugnare arbete. Någon som har tips på vad jag skulle kunna göra? Besök... Kategori: Allmänt |
|||
kunder som betalar 1kr för liteJag har 2 bra ROT-kunde som betalar notoriskt 1 kr förlite vad gjöra?:huh: |
|||
Employ yourself for free
Hi, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Lån för att starta upp bilverkstad
Har i nästan 15 år jobbat på en bilverkstad, men nu känner jag att det är dags att starta något eget. Jag har tänkt att starta en egen verkstad i grann samhället. Jag har drygt 100 000 kronor i eget kapital att satsa, men känner att det behövs minst det dubbla för att kunna köpa in det jag vill ha. |
|||
Faktura med felaktig moms
Hej, |
|||
Skatterelaterade riksdagsbeslut fattade under december
Den 21 november sade riksdagen ja till budgetens utgiftsramar och inkomster. Den 19 december önskade talmannen Per Westerberg alla i riksdagen God Jul och Gott Nytt År. Samma dag klubbades budgeten för 2013 och riksdagen överlämnar till regeringen en sammanställning av alla beslut om statsbudgeten. Kategori: Nyheter |
|||
Fiskedrag NEW
I have a new idea for a fishing lure, a set of drawings, complete with materials. Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur bokför jag en kreditfaktura från lev. i Visma enskildfirma?
Hej, |
|||
Offer for Cooperation the real deal
Hello everyone, Kategori: Allmänt |
|||
mat & logi - tjänsteresa - avdrag
Hej! |
|||