Senaste inläggen
Starta ett parkeringsbolag med hjärta?Skepp ohoj, har en diffus idé om att starta ett parkeringsbolag som INTE är som Carpark/Q-park utan där man skriver ut kontrollavgifter i resonliga mängder och där en andel av alla inbetalda kontrollavgifter går till olika välgörenhetsändamål. Ett seriöst parkeringsbolag där det inte gör lika ont att betala en p-bot då man vet att en viss andel går... Kategori: Affärsidéer |
|||
Säljare med F-skattsedel sökes
Nu letar vi säljare över hela landet, som vill ta över försäljningen i sitt eget län. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Behöver lite hjälp med hur jag ska avsluta en mening
Jag skickar riktade E-post till de företag jag vet jag kan hjälpa inom marknadsföring, där jag skriver kortfattad om mig samt referenser osv. Men jag vet inte hur jag ska avsluta texten på effektivt sätt för att försöka bok in ett möte. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Va är tillåten?
Hej. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Sekretessavtal vid samtalstöd brukareHej! Mitt företag består av föreläsningar om psykisk ohälsa även delaktig i Psykiatrins förändringar och dialogmöte. Nu ska jag genom egen erfarenhet och rebiliteringen Case Managment hjälpa andra brukre i hemmet som samtalsstöd. Jag vill då att de skriver på tillsammans med mig skriver under sekretessavtal. Finns det några mallar för hur man gör d... |
|||
Kontor både i Sverige och utomlands?
Jag har en fundering om att ha två kontor trots att jag bara behöver ett. |
|||
Säljare med F-skattsedel sökes
Nu letar vi säljare över hela landet, som vill ta över försäljningen i sitt eget län. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sponsorer till bok om psykisk ohälsa!Hej! Min bok är klar och granskad av inflytelsesamordnare på Psykiatrin i Kristianstad. Förlag redo att trycka den men jag behöver bidrag eller sponsorer för att betala kostnaden. Boken är ett stöd för både unga som äldre i sin kamp mot psykisk ohälsa. Skriven utefter min egen erfarenhet. Tips, råd och övningar dessutom min egen självbiografi. Någo... Kategori: Allmänt |
|||
Preliminär inkomstdeklaration
Hej! |
|||
Frilansare
Hello, |
|||
Lön i AB
Hej! |
|||
Hjälp genom att besvara några frågor om bokföring
Hi! |
|||
Help a fellow scandinav!
Hi! Kategori: Feedback |
|||
uthyrning av hyresrätt till företaget
Jag har tillsammans med en kompanjon bildat ett AB som behöver en lokal. |
|||
Rimlig milersättning?
Hej! |
|||
Bokföra uthyrning till annat EU-landHej! Hoppas någon kan hjälpa mig. Jag ska fakturera kund i annat EU-land (har dennes VAT-nr) och det gäller uthyrning av utrustning (dokumentationssystem). Vilket konto ska jag bokföra detta på? Normalt bokförs försäljning av tjänst på 3048 och försäljning av vara på 3058, men hur blir det i detta fall? Dessutom ingår en operatör i hyran. Klurigt,... |
|||
Enskild firma leasa bil
Hej. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Söker sponsring till facebooktävling
Hej alla företagare. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Försäkring gällande elektronik
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Inköp av IT tjänster från asien
Hallå Kategori: Inköp |