Senaste inläggen
upplupen ränta
Hej |
|||
Underlag för periodiseringsfond!
Jag har en fråga om maximal avsättning till periodiseringsfond. |
|||
Maximal avskrivning utöver plan
Hej, Kategori: Nyheter |
|||
Sälja (direkt)avskrivna inventarier som mobil, dator etc
Jag har en del inventarier jag inte längre använder, så som mobil, dator etc. Kategori: Allmänt |
|||
bokslutstablå
jag ska fylla i en bokslutstablå och skulle behöva lite hjälp. Kategori: Nyheter |
|||
nytt nöjesmagasin
http://www.mynewsdesk.com/se/flink Kategori: Nyheter |
|||
Anskaffningsvärdet?Ingår momsen i anskaffningsvärdet på inventarier? Kategori: Nyheter |
|||
Utdelning enligt 3:12-reglernaHej, jag söker en tydlig och pedagogisk guide för hur 3:12-reglerna fungerar (för 2016). |
|||
Finansiering till nystartat företag
Finansiering och kapital till nystartat företag som vill expandera. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Nybörjarfrågor om att starta enskild firma
Ursäkta men som sagt jag har dålig koll och håller på att lära mig. :OMG Kategori: Allmänt |
|||
Söker samarbetspartner som kan sköta en webbshop.Vi ordnar varor från Sydasien och behöver någon att samarbeta med som är bra på att sköta en webbshop. Hör av dig till oss. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
hjälp mig förstå vad jag gjort för fel! snälla?
hej |
|||
Inbetalning av moms till Skatteverket
Hej, hur fungerar det med inbetalning av moms till Skatteverket egentligen? Eftersom jag har haft fler intäkter än utgifter i år så är det en del moms över som är "över". |
|||
Hjälp mig förstå vad jag gjort för fel!Jag har en uppgift i skolan där jag ska bokföra 30 affärshändelser i visma. Alla är rätt utom mina verikationer där kassa och bank ingår... Jag undrar om ni vill hjälpa mig att lösa detta, har tittat igenom dem 100 ggr men kan inte komma fram till felen. Kommentaren jag fick av läraren var "du bör titta på hur verifkationerna på kassa och bank påve... |
|||
Checkkredit eller företagslån?
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Tips på marknadsföring?
Hej alla företagare! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
vill inte ha personnr som Vat
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bokför inköp i efterhand!
Hej! Kategori: Inköp |