Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 8 år sedan
Raderad användare
Raderad användare

Köp av tjänster mellan företag?


Behöver hjälp!

Vi har köpt en webbdesigntjänst från ett företag och är inte nöjda med deras arbete. Motsvarar inte allt det vi hade tänkt oss, sedan helt plötsligt får man veta att det man vill ha skall kosta 7 gånger mer, trots att vi tydligt skrev i ett meddelande till de vad det vi är förväntar oss och vi fick en prissättning för detta som vi accepterade.

Personalen är mycket oproffsig och vill inte mötas halvvägs, därför vill vi tacka för tjänsten men välja att inte betala då vi inte fick det vi hade önskat oss.

Har vi rätt att hålla in betalningen?

Vi hade inte skrivit något avtal, och inte blivit informerade om att vi inte får lov att avsluta tjänsten om vi inte blir nöjda.
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: