Prenumerera Ekonomi
Utrikesexport Bolagsform minimal insats
Hej, |
|||
Förstå egenavgifter / skatter
Hej! |
|||
Lättare skänka pengar till välgörenhet för småbolag
En dom i Regeringsrätten öppnar för att mer välgörenhet kan befrias från skatt. Domen är en glad nyhet för delägare i fåmansbolag. |
|||
hur baseras A-kassa om man har HB "vid sidan om"Jag är fast anställd men har under en ganska lång period varit tjänstledig/föräldraledig/sjukskriven (ja, fråga inte..) I vilket fall så funderar jag... |
|||
Bolagsformen SUFJag är på gång att starta eget och undrar om någon har erfarenhet av bolagsformen SUF då det erbjuds ansvarsfrihet som i ett AB fast utan kapital. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hitta klädtillverkare i Baltländerna?Vi är just nu färdiga med våran design av barnkläder och undrar hur man kan få kontakt med några billiga tillverkare som har bra kvalite, gärna ekolog... Kategori: Inköp |
|||
Konsult hjälp!
Hej Alla |
|||
Var betalar jag in min restskatt?Jag har en enskild firma. Enligt min inkomstdeklaration för 2008 så har knappt 30000 i kvarskatt att betala in. Enligt revisorn som hjälpt mig med dek... |
|||
hyror
Hej |
|||
Kvittorullar
Hej! Kategori: Inköp |
|||
inköp av lastbil
hej Kategori: Inköp |
|||
PlusGirokonto på Nordea?!
Hej alla! |
|||
Vilket konto för skatte-inbetalningar?
Hej, |
|||
Hur dela kassa / BABS mellan två företag?
Hej, |
|||
Hjälp med resultatenheter
Hur lägger man upp en resultatenhet praktiskt? vilka konton kan man använda sig av i bokföringen? |
|||
Resa för föreningens medlemar
Hej! |
|||
Konto 4000-4500
Jag undrar om de fria Kontona mellan 4000-4500 endast används för inköp av varor och material som sedan säljs? |
|||
Liten hyresfastighet privat
Hej. Ny på forumet så jag provar mig fram. |
|||
bolagsbildning och aktiefördelning
Hej |
|||
Hej, grundande av AB.
Hej, jag kommer med, som ni säkert tycker är en dum fråga, MEN: Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||