Prenumerera
Ekonomi
Är det rätt k-to nr??
Hej, |
|||
Sälja programvara som köpts utan momsHej. Jag har en del programvaror som jag funderar på att sälja. Det är snart dags att dra av mina kostnader i företaget mot inkomst av tjänst, då det... Kategori: Inköp |
|||
Prelskatt, två frågor
1. När ändras den varje år? Jag har bokslut nu siste dec. |
|||
bokföring lager
Kan man använda Visma Enskild firma till att bokföra lager? |
|||
Räkna ut skatt-hjälpHej, jag har EF och efter 6 månader har jag nedanstående resultat och balansrapport, siffror är ca. Om idag skulle var 31dec och skulle jag deklarera... |
|||
Avdrag internet hemmaKan jag göra avdrag på halva interneträkningen? Jag driver företaget hemifrån och använder egentligen mer än hälften av tiden på internet till saker s... |
|||
Hjälp, Lyfta in utrustning till företaget!
Hejsan! |
|||
bokföringshjälp av redovisningsbyrå??
Hej alla! |
|||
Två momsfrågor - eu inköp och byggmoms
1. Byggmoms |
|||
Min revisor bad om balans och resultat
Hej! |
|||
Förlängt räkenskapsår AB
kan man ha förlängt räkenskapsår för ab |
|||
VD i privat AB
Hej, |
|||
AB eller enskild firma
Hej, |
|||
Kortterminal
Vad är bästa lösningen för att ta betalt med VISA/mastercard när kunder kommer direkt till mitt lager och handlar? Kategori: Inköp |
|||
Ändring av näringsidkare?
God afton, |
|||
Bokföring av ersättning till frivilliga
Hej! |
|||
Vilket Bokföringsprogram ska man välja?
Det finns säkert tusentals program och jag har noll koll på vilket man ska välja.. |
|||
avdrag ränta på lånJag läste att man kan göra avdrag på räntan på lån som har med företaget att göra. Det här gäller ett lån som jag tog för flera år sen, innan jag börj... |
|||
Avdrag för egenavgifterJag läste på skatteverkets hemsida att man kan göra ett schablonavdrag för egenavgifter. Men när jag får skatteuträkning från skatteverket verkar det... |
|||
HuvudbokJag har inte riktigt fattat det här med huvudbok. Det verkar som att man för varje konto ska skriva ing. balans och saldo, men eftersom jag rör mig på... |
|||