Prenumerera Ekonomi
Mobitelefon - Dra av eller ej?Min mobiltelefon har nu givit upp och är stendöd. Jag har rotat fram en 10 år gammal Nokia ur byrålådan, men det känns inte som en permanent lösning a... Kategori: Inköp |
|||
Friskvård Enskilt Företag?Hej, jag har enskilt företag och har en faktura med Friskvård för mig själv. Som enskild företagare får man ingen friskvård så hur bokför jag fakturan... |
|||
Hur konterar jag det här?
Utgående moms under april, sammanlagt 120 000 kr. |
|||
Ombildning av HB till AB??
Hej, |
|||
Min kund har gått i konkurs - vad händer med momsen?HJÄLP! Jag bokför enligt Faktureringsmodellen och har därför redan betalt in moms för en stor faktura som jag ej kommer att få betalt för eftersom bol... |
|||
Vad gäller för distrubitörer?
Vilka regler gäller för företag som Oriflame, Herbalife m.f där dom använder sig av oberoende distrubitörer. |
|||
i vilken ende börjar man?När man ska starta ett företag. vart börjar jag, med registerering? Banktjänster så som bankgiro m.m. skaffar men det när man har registrerat företage... |
|||
Inkomstdeklaration 2
Hej på er och tack för ett kanonbra forum! |
|||
Köpa av privatperson
Jag har fått erbjudande att köpa in en mindre mängd smycken av en privatperson som tillverkar på hobbybas, dvs har inte företag. Kategori: Inköp |
|||
Panik, hjälp!
Ny på forat här men är i stort behov av råd och hjälp! |
|||
Dra av inbrotts-/brandlarmet?
Hej! |
|||
Fråga om bokföring av rotavdrag
Hej |
|||
Försäljning av varor som ej är inköpta i företaget? (Enskild firma)
Hej alla! Kategori: Inköp |
|||
finaniering vid köp av inarbetat företag
frågan är säkert ställd 1000 ggr men ställer den igen Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hur avbryter man ett avtal?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Frågor kring företagsregistrering, verksamt.se (har fastnat)
Hej! |
|||
bokföring utan inkomst
Hej! |
|||
Varor, tjänster & särskilda momskopplingar
Hej! |
|||
Mobilt bredband från Tre - momsidiotiJag har precis beställt mobilt bredband från Tre. Jag var inne på deras sida för att kolla priser och jämförde värstingabonnemanget för privat respekt... Kategori: Inköp |
|||
Konteringsmall Visma 500 Dagskassa
Hej försöker skriva en konteringsmall i visma 500 som jag ska andvända till Dagskassa |
|||