Prenumerera Ekonomi
Toyota-prenumeration
Jag tittar på lite alternativ till att köpa eller leasa en bil. Kategori: Inköp |
|||
................. |
|||
Maxgräns för milersättning till anställd
Hej, |
|||
Fråga om preliminärskatt??
|
|||
Bokföra utgående balans vid byte av bokföringsprogram
Hej, |
|||
Förmån bensin privat körning
Hej |
|||
Moms och lönekostnader
Hej |
|||
Interimsfordran i bokslut eller?
Hej, ska man bokföra interimsfordringen samtidigt som man bokför fakturan eller ska man vänta till bokslutet och göra en omföring? |
|||
Lagervärdering bokslut??Jag har hela tiden kostnadsfört fakturor under året och nu har vi inventerat. Hur gör jag nu vid bokslutet?? Är ett AB. Har inget varulager så att säg... |
|||
Fora?Företaget jag jobbar åt har tecknat en Fora-försäkring för en anställd, (de har bara en anställd, de andra 2 är ägare). Hur ska detta bokföras? Måste... |
|||
Skillnad på bokslut?
Hej, |
|||
Ingångsvärdet i Enskild Firma
Hej, |
|||
Köp av befintligt bolag! AB eller Enskild firma?
Hejsan. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Ska jag och kollegan ha varsitt AB och ett gemensamt AB eller??? Hjälp!Jag och kollegan (jag 45 han 51 år) funderar på att starta en konsultverksamhet tillsammans med (oftast) gemensamma kunder. Vi vill även kunna ta indi... |
|||
Utdelning från ABHej, det är dags att dela ut lite pengar ur ett bolag jag är delägare i. Jag äger aktierna personlingen idag och kommer då naturligtvis beskattas. Kan... |
|||
Smått förvirrad ang. bokslut
Hej. |
|||
Försäljning av upplevelse?
Mitt företag säljer upplevelser, såsom femkamper och andra aktiviteter i naturen. Jag använder mig av kontantmetoden och jobbar i Fortnox. |
|||
Vad ska jag tänka på gällande bokslut för AB?Vi är ett AB, en butik med 2 ägare.. Vad ska vi tänka på gällande bokslutet?? Hur har ni andra gjort i ett AB? Tips och råd tack helt ny på detta :-D |
|||
Bokföra avgift för VISA-kort
Hej! |
|||
Att skapa eget kvitto?
Hejsan |
|||