Prenumerera Ekonomi
Hur bokför jag skatteinbetalning?
Hej! |
|||
BG stämmer inte på bokslutsdagen med 201 kr, hur boka bort?Jag har letat överallt i bokföringen och hittar inte de 201 kr som saknas för att BG ska stämma med årsavslutet på bokslutet. Hur kan jag boka bort de... |
|||
Hur bokföra anlitad studiomusiker?
Hej! |
|||
Hur bokför man avdraget för ökade levnadskostnader?
Hej |
|||
Lön ur AB, vilken månad?
Jag har ett AB, hyr ut mig själv till andra företag. Sedan 1 januari -12 ska jag börja betala ut lön till mig. |
|||
Är man tvingat anställd i eget Aktiebolag?
Jag driver både enskild firma och aktiebolag. |
|||
Kreditkort, lån för ett nystartat företag utan inkomst?
Hej alla. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
ROT - "vi bjuder på resten"Jag ser en massa annonser där man "bjuder" kunden på arbetet. Tydligen tar man betalt för material och söker ROT hos skatteverket men tar inte någon f... |
|||
Bokföra sprit och matMåste man särskilja inköp av sprit och mat i bokföringen för en restaurang? |
|||
Hur räknas ränta på kvarskatt?
Hej, |
|||
Bokföra utländsk faktura utan moms
Hej! |
|||
Ang bokföring av skattefri milersättning enskild firma
Hej, |
|||
Lager och bokföring
Hej, |
|||
Starta företag i USA/UK - allmänna frågor
Hej! |
|||
Nystartat AB, tips på avdragVad rekommenderar ni att jag ska utnyttja som nystartad AB? Finns det några förmåner man borde använda sig av? |
|||
Lön till sin dotter
Hej! |
|||
Bokföra inköpt datorskärm, monitorkalibrering och skrivare.
Hej, |
|||
Bokslutsmoms från föregående årHar en fråga angående moms. Mitt AB med räkenskapsår 30 April. Redovisar momsen kvatalvis. I samband med årsbokslut för föregående år redovisning kon... |
|||
Marknadsföring via Facebook
Hur gör ni för att marknadsföra ert företag på facebook? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Två förmånsbilar, en brukare: dubbla förmånsvärden?Om jag har två bilar i en firma med endast en anställd, en brukare, behöver den anställde betala förmånsvärde för båda bilarna, eller endast för den d... |
|||