Prenumerera Ekonomi
Låna av privatpersoner
Hur fungerar det att låna pengar av privatpersoner? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Kreditkort för inköp, paypal?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
IT investerareVi håller på att starta ett stort IT projekt i detta nu. Det är ett nischat community riktat till ett mycket stort antal användare som inte finns på m... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Inkomstdeklaration 1 - Brutto eller nettolön?
Hej, |
|||
Bokslut - Bokföra årets sista preliminärskatt
-AB |
|||
Vilket konto beskriver bäst vad saken gällerHjälper en kompis med lätt bokföring. Han abonnerar på ett webbaserat bokföringssystem och betalar en summa varje månad för tillgång och arkiv av prog... |
|||
Hur beräknas hotellets lönsamhet?
Hej, |
|||
Hur räknar jag ut vad jag behöver dra in under ett år?
Hej alla trevliga forummedlemmar! 🙂 |
|||
Hur kontera
har enskild firma |
|||
Bokföring av kamera i visma enskild firmaJag undrar hur jag bokför en kamera för 2000 kr som är inköpt från mitt privata kontokort? |
|||
Saknar en faktura i bokföringen
Hej! |
|||
dator gammal skrotad tillgång som finns kvar som tillgång
hej år 2007 köptes en dator in till egna firman |
|||
Borde jag byta revisionsbyrå?Hej, sitter och "eldar upp mig" över vad jag tycker är dålig service. Driver eget AB sedan ett år och håller nu på med första årsbokslutet. Brutet räk... |
|||
Expansionsfond
har enskild firma |
|||
Hur blir det med debiterade preliminärskatten?
Hej, |
|||
Skaffa företagskonto till nystartad enskildfirma
Hej! |
|||
Starta sidoverksamhet: Kan man köpa in lager för all vinst?
Hej, |
|||
Vad händer om man går minus i enskild firma
Hej!! |
|||
KPI 2012 - KonsumentprisindexJag ska fakturera en ersättning som ska vara indexreglerad förskottsvis för varje år. Vilket KPI används för 2012? |
|||
Avgifter vid ansökan till kommun/polis/länsstyrelse?Som sagt, hur bokför man avgifter enligt avgiftsförordningen? Exempelvis ansökningsavgifter som man behöver betala när man ansöker om vissa tillstånd... |
|||