Senaste inläggen
Eget varuuttag
Hej! |
|||
Eget varuuttag
Hej! |
|||
Fel datum på Verifikation.
HEJSAN! |
|||
bra säljare?Hur kan man bli en riktig bra säljare, det kan vara en bra säljare till något annat företag dvs som kan anlita mig, eller ifall bara en säljare?? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Medelantal anställda
Hej! |
|||
Programvara för bokföring och faktureringJag arbetar på heltid åt ett svenskt universitet. På kvällar och helger bedriver jag dock konsultverksamhet inom IT (webbutveckling, lite marknadsföring osv). Jag har av denna anledning startat en enskild firma och funderar på att köpa in en programvara som kan hjälpa mig med bokföring, fakturering och momshantering. Kan ni rekommendera en sådan? J... |
|||
momskuld och momsdeklaration
Hej alla! |
|||
Nya bokföringsfrågor!
Nu är jag tillbaks igen. Nu har det gått ett tag och jag är igång. Men vartefter jag håller på så stöter jag på patrull! |
|||
Bankgiroanvändning för privat bruk
Jag driver en enskild firma, men skulle skricka ett paket privat mot postförskott. Då det kräver att man har ett bank- eller plusgirokonto använde jag bankgirot för min firma och flyttade sedan över pengarna till mitt privata konto när de anlände. |
|||
Sälja affärsidé: webbfunktion... hur?
Hej alla glada! Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur bokför man överlåtelseavgiften????????????Hur bokför man överlåtelseavgiften???????????? |
|||
kontofundering (bordsfläkt)
hej alla! |
|||
finansiell vadslagningKänner ni några bra sajter för finansiell vadslagning? Kategori: Allmänt |
|||
Någon som har ett Spcs till salu?
Spsc bokföringsprogram sökes! |
|||
Börsen...
Jag förstår ingenting, för någon vecka sedan dalade börsen rejält. Inte så konstigt eftersom många är lite nervösa att det ska börja dyka efter denna uppgång som skett de senaste åren. Kategori: Allmänt |
|||
shoppa fake märke kläder från internetNågon som vet hemsidor där man kan hitta fejka märkes kläder,Accessories, skor såsom märkerna "Dolce Gabbana", "Disel", "gucci","armani" och mm? asså man ska kunna shoppa online eler bställa såsom man gör på Ebay ?? Kategori: Inköp |
|||
Moms på telefonräkning hyra etc. öresutjämning
Ytterligare en dum fråga. |
|||
Överlåtelseavgift
Hej! |
|||
Uppföljning
Hello! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
formulering av TailorOnline affärsidé
Hej, detta test gjorde vi i skolan och jag ville gärna ta upp det här , kör på 😃 Kategori: Affärsidéer |
|||