Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 19 år sedan

Blått eller rött

Jag är nyfiken på hur ni andra tänker när det gäller politik i Sverige 🙂

För mig är det så självklart att det borgliga blocket kan/kommer förstärka Sveriges företag och därmed hela Sverige :!

Finns det några företagare som röstar rött?
Ummm, säkert, men inte jag! :-D [br] [br]Jag är inte så insatt i plitik, men av tradition är väl det borgliga blocket mer ”pro” företagande.
Håller med Bosse de blå är de enda med en sann företagarpolitik. :) Och det finns såklart bra och mindre bra partier i alliansen, tex fp som driver en ganska företagar fientlig politik enligt mig.
aceman
Trodde först att du menade "Vad tycker ni om att vodafone har blivit telenor". :) [br] [br]Själv tycker jag blått! (Politik, inte telenor)
är man gifter sig blir man en turist i sitt egna liv.
- Du har alltid en reseledare som säger var du ska titta, vart du ska köra och var du ska lägga upp kreditkortet.
Vi får väl hoppas att det blir som i Telenor reklamen. [br] [br]Allt rött blir blått! :)
Ja inte fan kan man räkna med att det bli Blå seger iaf, :( riktigt illa [br]alla orkeslösa samt utslagna människor röstar ju på rött vilket utgör en stor [br]del av rösterna. [br] [br]/Hans
[quote="Hans"]Ja inte fan kan man räkna med att det bli Blå seger iaf, :( riktigt illa [br]alla orkeslösa samt utslagna människor röstar ju på rött vilket utgör en stor [br]del av rösterna. [br] [br]/Hans[/quote] [br] [br]Hoppet är väl det sista som ska lämna människan, så vi får väl hoppas på ett blått under då ;)
ww.startaforetag.se
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: