Senaste inläggen
borr för betong
hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Import av bilar från UK!
Hejsan! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Fastighetsbolag - ett säkert kort?
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Varuprover?Har beställt hem varuprover som inte ska säljs, hur bokförs dessa? |
|||
grundläggande skatteinfo för enskild firm
Jag är ny på företagandeområdet och skulle behöva lite hjälp med några grundläggande frågor. Jag kan även tillägga att jag kommer anlita en revisor men vill först ha förståelse hur skatter och bokföring ter sig. |
|||
Hjälp med att byta webshop!
Hej! Kategori: E-handel |
|||
stora pengar!!Tjena! jag har ett hantverksföretag idag som omsätter ca 4 miljoner men jag har kommit till insikt att jag inte kommer bli förmögen på detta företag på grund av att jag säljer min tid och kan inte tjäna mer än vad jag hinner med att utföra. jag har ju ioch för sig 4 anställda men det blir i alla fall inte så mycket över att man kan kalla sig förmög... Kategori: Affärsidéer |
|||
Banner kampanj
Någon som kan hjälpa mig med en bannerkampanj? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vad kostar det att låna pengar
Håller på för fullt med vår affärsplan. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Privat garage
Hej! |
|||
Moms osv.
Hej. |
|||
Fastigheter
Hej |
|||
Jag har en superidé. Tycker Jag..!
Hejsan alla här inne! Kategori: Affärsidéer |
|||
Regeringsförklaringen
Här är ett utdrag ur regeringsförklaringen. Det ser ju riktigt bra ut för oss företagare! Kategori: Allmänt |
|||
Import av Te
Hej. Jag undrar om det är någon här som kan importera fint Te från Kina, eller andra länder? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Sälja SPCS
Hej, |
|||
Sjalar och smycken?
Någon som vet av någon grossist som för sjalar och smycken, helst inte för dyra då jag just ska starta upp min butik. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Lager - bokföring - moms
Hejsan! |
|||
Rörande fakturering & tradera.
Hejsan! |
|||
Starta AB
Hej! |
|||