Senaste inläggen
Pensionär-FöretagarePensionär och företagare hur går det ihop. Ofta rent förträffligt och ingen har bättre förutsättning än de att lukerativt få det att gå runt. Du som tänk tanken ta kontakt med mig. Mitt företag Abi Design tar sig an några stycken per år. Kategori: Off Topic |
|||
Onlinesupport
Hej på er alla! Kategori: E-handel |
|||
Inbrott.... vad skall man ta sig till??
I onsdags morse ringde en av våra tekniker till mig, jag satt ute hos kund och jobbade... INBROTT VA FAN. 20 bärbara borta!!!!! Vad skall man göra? Man kan juh inte bygga en butik som fort-knox. Vi har bra dörrar, galler, larm med glaskross, magneter samt deckare. Blir så jävla arg, känner mig också kränkt och ledsen. Kategori: Off Topic |
|||
Hjälpmedelsprodukt
Hejsan Hèlène heter jag. Är alldeles ny här . Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföra kreditkortsbetalning typ PayPal/Paynova
Hej! |
|||
Hur lång tid?
Hej! |
|||
Filändelser
Av någon konstig anledning, så har vissa worddokument fått ändelsen doc.ink :o Kategori: Off Topic |
|||
Blåst på betalningBanken har dragit 2040 kr från vårt konto för att vi tagit emot ett stulet kreditkort och slartvat med att ta leg. De har alltså redan ersatt kunden, för hon hade tydligen inte varit oaktsam, men vi hade som sagt slarvat, och får betala. Det är inget att säga om, vi får ta straffet, men hur bokför man detta? Jag har E-bokföring, så 1930 är det kon... |
|||
förmåner i enskild firmaJag har en enskild firma och inga anställda. Får jag ta del av förmånder som eventuella anställda skulle få, t.ex. julgåvor? |
|||
Butik som leverantör?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Spel och pengar
Hej jag funderar på att starta ett företag som berör spel och pengar, alltså man spelar spel som andra har tillverkat som folk tävlar om en summa pengar som dom har sattsat för att vinna, är detta tillåtet?! |
|||
Söker entreprenörer för nya bolag
Hej alla ! Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur har foretagande.se löst det?
Jag håller på och bygger ett forum. Det går lite i PHPBB-stil, som detta forum gör. Jag skulle vilja veta vad den här sajten har valt för lösning för att markera inlägg som olästa? Kategori: Off Topic |
|||
Försäkring IT-Konsult
En kund vill ha: Kategori: Allmänt |
|||
Intäkter via internet... ELLER??
Okej! Snacka går ju. Jag kan verkligen noll om det här och har följande dilemma: Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Prissättning
Hej! Jag är helt grön när det gäller företagande. Nyss startat en web-butik som säljer engångsartiklar. |
|||
ensidig reglering av partVad innebär det lite kortfattat inom jobborganisationen? |
|||
iframe media
iframe media är ett företag som erbjuder många olika tjänster inom media. Vi gör logotyper, trycksaker, annonser, hemsidor och övrig webgrafik, samt avancerade webbplatser uppbyggda med Joomla (cms). Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokningssystem för teater
Överväger att bygga ett enkelt bokningssytem för teater till kund. Det handlar i stora drag om gruppbokning men även diverse enskilda bokningar. Kategori: E-handel |
|||
Söker röst till tlf växel
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||