Senaste inläggen
Översättning till tyskaJag söker någon som kan översätta text till några annonser på tyska Ebay. Någon här på forumet som kan åta sig uppgiften? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kund har fått felaktig vara och nu skall jag skicka en ny, hur kontera?
Jag har en EF och kunden har återsänt den felaktiga varan och jag skall nu skicka honom en ny likvärdig produkt. Skall detta konteras på något sätt eller räcker det med den bokningen jag gjorde vid tiden för själva försäljningen av varan? :blink |
|||
Hur marknadsföra en ny hemsida?
Hej,
Kategori:
Försäljning och Marknadsföring
|
|||
Swedbanks e-bokföring
Hej, |
|||
Teoretiskt sätt...
Går detta? (lägg gärna till information jag glömt) Kategori: Allmänt |
|||
Tävla och vinn böcker och biobiljetter!!
Vi startar nu igång en ny tävling så att även ni som inte hade möjlighet att besöka oss på mässan nu får chansen. Kategori: Nyheter |
|||
Virtuemart Texttalk E-handel Starweb E-mind????
Jag ska starta webhandel med barnprodukter och har hittat hundra olika webshop-lösningar. Nu har jag också hundra frågor men börjar med de viktigaste: Kategori: E-handel |
|||
Affärsmöjligheter i Kina och Baltikum
Om du är intresserad av affärsmöjligheter för småföretagare i Kina och Baltikum, kan du gå på ett seminarium som Stockholms Nyföretagarcentrum anordnar den 14 november kl 16.00-19.00. Kategori: Nyheter |
|||
Aktiebolag och bouppteckning, hur fungerar det?
Hur fungerar det om en företagare med Aktiebolag dör, och inget om bolaget står upptaget i testamentet? Vad händer med aktiebolaget då? |
|||
hur bokför jag
Jag har en egen firma inom skogsbranchen. Jag och min bror delar på alla utgifter. Jag är egen på mitt håll och brodern är egen på sitt håll. |
|||
Dator avdrag
Har en fundering kring köp av dator. vart ska jag kontera datorköpet? |
|||
Frakter?raderat Kategori: E-handel |
|||
Bokföring av IT-tjänster
Hej, |
|||
Annonsering per timme
Hej! Kategori: E-handel |
|||
ITPK för oss med enskild firma
Hej! Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Hur mycket kan det kosta att ha företag hemifrån, förutom inköpspriser?
Återigen en fundering från mig... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Lägga ut hela, eller delar av Eko. administrationen?
Hej! |
|||
Missat något?
Försöker att beräkna vad som blir över efter skatt. |
|||
Köpa material åt delägareJag har ett byggföretag och har köpt ut material åt en av delägarrna. Fakturan är ju ställd på företaget och nu undrar jag om företaget kan dra momsen och t.ex göra ett nettolöneavdrag på den anställde? Vi är ett AB så delägaren är ju som en anställd. Jag vill inte göra nåt som jag inte får men jag kan tänka mig att ta momsen om man får göra så. |
|||
En juridisk fråga ang KB/HB
Kategori: Allmänt |
|||