Senaste inläggen
Hyra ut del av sin villa till sitt företag?Vi kollar på en stor villa där vi skulle vilja hyra ut en våning till vårt företag, så jag kan jobba mer hemifrån. Ytan kommer röra sig om ca 250kvm. Kan jag ta ut en marknadsmässig hyra för detta eller kommer Skatteverket titta snett på den typen av arrangemang? |
|||
utlandsköp Thailand
hej |
|||
Bokföring vid försäljning till företag inom EU
Hej! |
|||
löner
Varför använder man konto 1630-avräkning skatter o avgifter? |
|||
Till salu
Hejsan! Kategori: Till salu |
|||
Ang. budget och hur man pusslar ihop den?raderat Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Varumärkets tillstånd
Hejsan, |
|||
Märkes tillstånd
Kategori: E-handel |
|||
Marknadsundersökning
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
SV: Tröjtrycksmaskin säljes
[quote author=Sussi_Desktop link=topic=3001.msg13156#msg13156 date=1192555105] Kategori: Off Topic |
|||
Workey - Test!
Nu idag är den skarpa versionen uppe. Glad i hågen sökte jag direkt på marknadsassistent efter jag loggat in mig och fick noll träffar. Det verkade inte så bra... Kategori: E-handel |
|||
Arbetsgivarsiter
Jag ahr varit runt och sett på en massa bemmanning och rekryteringssiter samt AMS och mitt samlade intryck är mja. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Skattefelet i Sverige uppgår till över 130 miljarder kronor
Skatteverkets beräkningar visar att uppskattningsvis 133 miljarder kronor i skatteintäkter varje år försvinner på grund av fusk, fel eller misstag. Den största andelen är svartarbete som står för 66 miljarder kronor. Det internationellt relaterade skattefelet beräknas uppgå till 46 miljarder kronor. Kategori: Nyheter |
|||
Behöver lita hjälp med preliminär självdeklaration
Hej |
|||
HUR GÖR JAG?
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Drakarna
Har ni sett det engelska programmet "Drakarna" ? Kategori: Off Topic |
|||
Marknadsundersökning: hyra ut i andra hand
En liten snabb marknadsundersökning för en affärsidé jag filurat på. Försök gärna svara på frågorna var för sig.. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Vad gäller om man ska starta café?
Har försökt leta en del, men hittar inget vettigt... 🙁 Kategori: Affärsidéer |
|||
Anställa i utlandet
Hej, Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Under 1000 kr
Hej, Kategori: HR - Personalfrågor |
|||