Senaste inläggen
anställd och egen företagareJag vill veta vilka regler som gäller om egenavgiter när man är fastanställd och bedriver enskild firma på fritid och dessutom att verksamheten har gett underskott. |
|||
Grattis N.N.
Fann följande artikel att läsas på nätet. Riktigt kul att se hur forumets medlemmar arbetar sig utåt. Kategori: Allmänt |
|||
Hoppas själv på ett fiasko!
Var tvungen att dra upp denna artikeln från E24. Kategori: Off Topic |
|||
Marknadföringsplatser för Städning
http://www.stadfirma.se/ Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Feed back på nye rentaned och randata
Hej Kategori: Feedback |
|||
Funderingar kring hemsidaOm man startar en hemsida t.ex. som denna, registerar man den som ett företag för att få sina rättigheter osv då? Man har en idé till en hemsida som förhoppningsvis genererar mkt trafik men kan/vill inte bygga den själv, så man anlitar ngn som gör hemsidan åt en. Hur gör man får att få ensamrätt och allting på den. Man vill ju vara "chef" för hem... Kategori: Affärsidéer |
|||
Ltd-bolagNågon här som har registrerat ett Ltd-bolag med svensk filial som skulle vilja berätta om hur allt pappersarbete gick, om du är nöjd och vad det kostar från år 2 för dig per år. Kategori: Allmänt |
|||
Beräkna preliminärskatt
Hej! |
|||
Inkorrekt balansrapport?
Hej! |
|||
Mallar för ISO 9001
Hej, är det någon som kan tipsa om var man kan hitta ISO 9001-mallar gratis? Jag vet redan att material finns att köpa på sis.se och iso.org . Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Anthony Robbins
Hej på er! Kategori: Chef, Ledarskap och Coachning |
|||
Numrering av verifikationer
Ska man markera alla papper som ingår i en verifikation i grundboken med samma nummer? |
|||
Inredningsgrossister?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Söker gym och träningscenter i Göteborg
som är intresserade av länkbyte eller hjälp med att synas på internet. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföring av varuinköp utlandet
Hej, |
|||
Köp av privatperson
Hej, |
|||
Dagligvaruhandeln?
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Bifirmor
Hur många Bifirmor kan man ha kopplat till ett aktiebolag? |