Senaste inläggen
moms bilaga, hur fyller man i?
Hej, |
|||
Hur gör jag?
Hur gör jag för att starta och registrera mitt företag? Kategori: Affärsidéer |
|||
Importera en produkt med nästan samma namn som orginalet från icke-EU land
Hej, har hittat en intressant produkt utanför EU som dock inte är orginal. |
|||
Bilda AB, revisorskostnad etc
Hej. |
|||
Hur mycket ska jag ta betalt?[size=10pt][/size][size=10pt][tt]Jag driver en webbdesignfirma (www.enkelsidan.se). Nu har jag fått ett uppdrag som personlig språkkonsult åt en engelsman. (jag arbetar också som universitetsadjunkt i svenska) Jag tänkte utföra den här tjänsten genom mitt företag och jag undrar o... Kategori: Allmänt |
|||
Regeringen - Nu höjer vi mikrolånen till företagare!
Jag vet att det är många små företag som i finanskrisens spår har extra svårt att få tillgång till kapital. Att få ordning på finansmarknaden och säkra tillgången till kapital för företagare är därför en högt prioriterad fråga. Kategori: Nyheter |
|||
Stenhus
Har starta företag med riktning på att bygga stenhus med putsade fasader i stockholmslän. Söker projekt för att utföra. Kategori: Till salu |
|||
Jävig advokat?
Hej snabb fråga. |
|||
Trådlöst internet
Hej på er alla! Kategori: Inköp |
|||
Har betalat ut för lite lön och för mycket skatt! Hu gör jag nu???
:'( |
|||
Dags att ge sig in i hälsobranschen
Kategori: Affärsidéer |
|||
jag vill starta ett åkeri företag men vill ha hjälp om allt🙂 Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföringsprogram olika typer ??
Har läst en om bokföringsprogram på nätet och även i böcker och kommit fram till det verkar underlätta en hel del och vara tidsbesparande. 8) |
|||
Få tillbaka eller betala på skatten ?
Satt just och tittade på balansrapporten jag fått och blev väldigt fundersam. |
|||
Funderar på att starta eget har många frågor börjar med några
Kategori: Affärsidéer |
|||
hjälp hyra lokal
Jag har funderat på att hyra en lokal på en köpcenter som då ska vara en cafeteria men jag har några frågor som jag vill ha svar på. Kategori: Off Topic |
|||
Försäkringskassan (och andra organisationer)
I min värld har jag oerhört svårt att förstå att det skall ta så lång tid att "handlägga" ett ärende som det kan göra hos t.ex. Försäkringskassan eller A-kassan. Det allra mesta är standardärenden, på standardblanketter. Inte sällan är det inmatat via Internet och ligger färdigt i datasystemet. Kategori: Off Topic |
|||
Vilket bokföringsprogram använder du?
För- och nackdelar med detta? |
|||
Bonusgåva
Om en kund handlar mycket varor under en kortare tid. Får man lov att ge denna en bonusgåva, men inte erbjuda det till andra? |
|||
Bokföring av moms ingående/utgående & inbetalt/utbetalt
Hej |
|||