VEM, HUR o VARFÖR skapar finanskrisen.....

4
[size=10pt]Otrolig avslöjande dokumentär film som jag sett idag... om finanskris - om hur bankerna startar finanskris, varför, om oss - vanlig folk som slavar, om skatter, vem tjänar stora summor på krig, vad är president, one world goverment....... - 40 åriga studier.
Det kändes bara att jag måste berätta om den....
"Zeitgeist: Addendum (2008) [DVDRip]" ("Tidens själ") Språk engelska.
Regisör Peter Joseph / GMP & Zeitgeist Films.
Om någon är nyfiken... om ni hittar inte den.....skriv till mig ...då får ni film eller länk. MOT ETT TACK.[/size]
2066
2
Umm... Filmen finns för laglig nedladdning på dess [url=http://www.zeitgeistmovie.com/dloads.htm]officiella webbsida[/url]. Där finns även den första filmen samt DVD till försäljning. Vore tacksam om du inte försöker göra reklam för diverse andra källor här.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
4
Hej. [br]...ingen reklam.....jag blev tagen av filmen och änme i filmen och tyckte att för andra skulle vara intressant att veta....kanske kommer vi på några funderingar kring filmens innehåll......????
2360
37
Att krisen börjar nå oss nu är inte så konstigt, Ca 43 % nedgång på exporten får verkningar i många led och skutan Sverige får svårt att styra utan gå på grund och en inte alltör vild gissning är att det sjunker ytterligare 10% medan omgivningarna får värre problem, men det är illa nog. När bankaktier kan falla med närmare 90% mot för ett par år sedan är det något fundamentalt fel.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.