Senaste inläggen
Ska vi snacka finanskrisen?
Hur kommer det sig att ingen tagit upp den än? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Rekommendation på kort(företag)/ betala med kredit till utlandet?
Har tänkt importera från länder utanför EU. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Att bokföra privat allkontoJo, det är såhär att när jag startade mitt företag förra våren, så gick jag fortfarande på gymnasiet. Skaffade heller inte direkt ett speciellt konto med bankgiro dit mina fakturor skulle betalas. Fakturorna betalades alltså in direkt till mitt allkonto, som jag då använde några gånger i veckan till privata köp och så. In på allkontot gick även stu... |
|||
Vem tjänar mest på svart arbetskraft?
Är det arbetsgivaren eller löntagaren? Kategori: Allmänt |
|||
Vad tycks, feedback på hemsida m.m.
Tja, rubriken säger allt. Kategori: Feedback |
|||
Hjälp med namn
Återigen vänder jag mig till detta forum som alltid brukar leverera :winner Kategori: Affärsidéer |
|||
varför detta:? brand name labels and trademarks are removed
"These goods are sold on the condition that all chainstore and brand name labels and trademarks are removed before they are offered for sale, and that they will not be advertised." |
|||
Någon som kan hjälpa mig?
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Söker efter en grossist i Köpenhamn
Hej, letar efter en grossist i/utanför Köpenhamn som säljer "restaurangartiklar". Har sökt förgäves. Undrar om det finns någon vänlig själv som kan hjälpa mig med telefonnummer/url? Hittar absolut ingenting.. Var ska jag vända mig? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tillverkning av träprodukter
Hejsan, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
import av blandade varumärke, måste kontakta alla?
Hej, |
|||
Ta betalt för moms inom eu, import
Hej, ska köpa in ett litet mindre parti från ett litet företag i England. Kategori: Inköp |
|||
Några frågor om E-handel
Hejsan Hejsan. Kategori: E-handel |
|||
Faktura kvittens?
Ska sälja en relativt dyr sak till en kund som jag inte vet så mycket om. |
|||
Förutbetald leasingJag har en enskild firma och jag leasar en bil. När jag tog ut den så betalade jag 30 000 kr i första förhöjd avgift och då bokade jag det mot konto 1720. Var det rätt? Hur ska jag hantera det kontot i bokslutet. Ska det bokas bort eller hur gör jag? |
|||
AB - köpa inventarier av sej själv
Hej, jag ska precis starta upp ett AB, har inget tidigare bolag i nån form men har en massa utrustning som jag köpt privat som jag kommer att använda inom företaget, som exempelvis kamerautrustning och dator osv. Det jag undrar är hur jag gör detta rent praktiskt, vad jag skriver på kvitton osv och vad jag gör med dom sen? Kategori: Inköp |
|||
Nära konkurs...
Hej, Ny här.. villrådig... |
|||
Presentförpackningar
Jag letar efter en leverantör av presentkartong. Kategori: Inköp |
|||
Söker en formel i excell
Hejsan Kategori: Off Topic |
|||
Bokföra skatteinbetalning
Min F-skatt är 2550 kr /mån. |