Stor bussresa säljes

4
Hej,

Jag kommer under våren och en tid fram över ägna mig åt arbete som tyvärr gör att jag är tvungen att sätta annat åt sidan. En av de saker jag drivit är en bussresa som gått ner till Dreamhack från flera olika platser i landet. Detta har jag byggt upp under en period av 5 år och varumärket är nu igenkänt och mycket uppskattat. Intresset för resorna vi anordnar är otroligt stort och det skulle till vinterns upplaga av evenemanget vara möjligt att fylla bussar från minst 5 städer till i Sverige, utöver de 7 vi senast hade. Bra expansionsmöjligheter med andra ord. Detta grundar jag på alla de förfrågningar jag fått in via telefon och e-post inför den senaste resan. Detta är den enda riktigt stora resan som finns kvar, då vi lyckats tagit över andra resors avgångar.

Jag säljer inte detta som ett företag, utan endast inkromet. Det som tas över av köparen är logotyp, domännamn, register över tidigare kunder, komplett webbplats med uppdateringssystem i bakgrunden, komplett bokningssystem, samarbetspartners, samt min idé.

Bland samarbetspartners finns bussbolag samt en mycket stor internationell mjukvarutillverkare. Den sistnämnda har vart intresserad av att gå in och betala sig till att avgångarna går i deras namn och med deras grafik stripad på bussarna.

Jag vill hitta rätt köpare för detta som kan få det hela att växa ytterligare. Det finns mycket bra förtjänstmöjligheter i detta för rätt köpare.

Kontakta mig gärna på 073 58 38 764 eller [email protected] för att få veta mer.

Kristoffer Eriksson

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.