Hur skulle jag reda på konkurrensmarknad - webbutik
Hej!
Jag upptäckte att jag inte är färdigt/ordentligt med konkurrensdel. Det måste omjusteras.
Så undrar jag hur ni som gjort affärsplan/idé när det gäller konkurrens.
Mitt företag är webbutik för kläder för killar med modemedvetet, ganska likt: www.fashionisland.se
Men jag tänkte mina tankar runt i min skall utan att gå fram det perfekta, för att utföra en bra beskrivning.
Jag tycker att det kanske är konstigt att skriva upp om konkurrensdel när det gäller webbaserad butik. det är hemskt svårt hur jag skulle veta om det är dåligt.
Klassiskt konkurrens är juh att lokalen inte ska ligga för nära varandra.
Jag har lärt mig bara meråt lokal o så. Aldrig utifrån webb.
Hjälp mig! Hur går det till väga att skriva upp om det.
Vad som jag ska tänka på? (de färdiga mallarna är mer inriktning mot just lokalen, inte webbutik juh, så svårare lite.)
Jag upptäckte att jag inte är färdigt/ordentligt med konkurrensdel. Det måste omjusteras.
Så undrar jag hur ni som gjort affärsplan/idé när det gäller konkurrens.
Mitt företag är webbutik för kläder för killar med modemedvetet, ganska likt: www.fashionisland.se
Men jag tänkte mina tankar runt i min skall utan att gå fram det perfekta, för att utföra en bra beskrivning.
Jag tycker att det kanske är konstigt att skriva upp om konkurrensdel när det gäller webbaserad butik. det är hemskt svårt hur jag skulle veta om det är dåligt.
Klassiskt konkurrens är juh att lokalen inte ska ligga för nära varandra.
Jag har lärt mig bara meråt lokal o så. Aldrig utifrån webb.
Hjälp mig! Hur går det till väga att skriva upp om det.
Vad som jag ska tänka på? (de färdiga mallarna är mer inriktning mot just lokalen, inte webbutik juh, så svårare lite.)
Starta upp en webb-klädbutik för killar...
Kvar:
affärsplan, finansieringsplan och de andra små.
Kvar:
affärsplan, finansieringsplan och de andra små.