När du registrerar dig som medlem på Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du är själv ansvarig för att ditt uppträdande är i enlighet med medlemsvillkoren och gällande svensk lagstiftning.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka detta vid eventuellt missbruk. Du går med på att webbmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till någon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.
Som medlem får du även vårt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig från detta nyhetsbrev. I övrigt används e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det.
När du registrerar dig på forumet godkänner du samtidigt att de uppgifter som du lämnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material på Företagande.se är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Det gäller allt innehåll på webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan använda material från webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du får publicera artiklar förutsatt att du länkar tillbaka. Ange vänligen källa om du citerar. Är du osäker på vad som gäller är du välkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se använder cookies. En cookie är en textfil som lagras på användarens dator, för att sedan hämtas upp av servern när användaren åter besöker sajten.
En cookie innehåller ingen personinformation. Vill du inte tillåta lagring av cookies på din dator kan du stänga av funktionen i din webbläsare. Inga cookies kommer då att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer då kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras på Foretagande.se är endast avsett som allmän information och skall inte ses som professionell rådgivning. Det finns risk att innehållet inte är uttömmande eller helt uppdaterat. Användandet av material på denna hemsida sker på användarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhållande till material på hemsidan eller material på annan hemsida med länk till eller från denna hemsida. Genom att klicka på " Jag har läst och accepterar villkoren " går du med på att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt på drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
Jag har fundering på att använda en fras som jag inte är bombsäker får användas. Till www.spelexperten.com vill jag använda "Sveriges bredaste spelutbud?" Observera frågetecknet.
Får jag göra såhär, använda frasen som en fråga, kringgår man reglerna angående marknadföringen då?
MVH Andreas www.spelexperten.com - Erbjuder Dart, Nintendo, Sällskapspel, Spelbord, Utespel mm www.lekexperten.se - Erbjuder leksaker framförallt tänkta på sommaren, vattenlek mm
Om du tänker till ett varv så inser du nog att lagstiftaren inte riktigt tänkt att åtskilliga sidor i lagboken skulle vara så enkelt att kringgå? Marknadsföringslagen är ju ingen grundlag som yttrandefrihetslagen, och bara för att tidningar kommer undan med ett frågetecken på sina löpsedlar gör sällan en liten handlare det.[br][br]Du ligger dock bättre till och du gör din frågeställning lite mer grammatiskt korrekt och kanske öppet ställer frågan "Har vi Sveriges bredaste spelutbud?" där alla bokstäver är lika stora och synliga.
Om du gör så får du bergsäkert svar som du kan använda alldeles gratis. Det är lite lite av negativ reklam som blir positiv. I rätt sammanhang är sådant umärkt men ibland går det inflation i detta, så det finns smala gränser att balansera på.
[url=http://www.avanza.se]Avanza[/url] skriver:[br]"Gratis rymdresa för hela familjen![br] Om du hittar några som helst avgifter[br] för vår indexfond Avanza Zero."[br][br]Tycker det är både kul och träffande, även om jag också tycker det är lite töntigt...[br]Din fras funkar nog, men jag tror det är viktigt att du faktiskt har ett utbud som av kunderna upplevs som mycket stort för att de inte bara ska bli sura.
Med vänliga hälsningar, Jonathan
Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. Klicka här för att registrera dig som medlem.