Senaste inläggen
Bankval
Jag vet inte om det är rätt tråd det här, men hittade ingen som passar bättre. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Bokföra inköp av embalage
Jag kommer att behöva köpa empalage och diverse pack-material till de produkter jag kommer att skicka till mina kunder. |
|||
Ombilda EF till AB för att äga annat bolag?
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Några korta frågor om bokföring
Jag är ny och har vad jag antar är en dum fråga men jag måste ändå fråga. |
|||
Observationskonto
Hej igen, |
|||
Avyttring av inventarie
Hej, jag har sålt en inventarie/maskin. Den finns med bland avskrivningarna. Den såldes för mindre än nypriset men mer än nuvärdet. Detta är då en vinst. |
|||
Hjälp med start av enskilt firma
Hej! Kategori: Off Topic |
|||
Behöver lite feedback angående presentkort
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Bokföra förskottsbetalt utlandsinköp
Jag har bestält varor (produkter som ska säljas i min verksamhet) från utlandet och det är nu dags för mig att mata in betalningen i bokföringsprogrammet. En del frågor poppar nu upp. |
|||
Varför anses affärsiden/visionen vara nyckeln till ett företags framgång?En genomtänkt och konsekvent genomförd affärside/vision anses vara nyckeln till ett företags framgång.Varför? Kategori: Affärsidéer |
|||
Försändelser till Norge, värde under 200kr
Vi har precis satt igång att sälja till Norge enligt alla regler. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Godkänt kassaregister inkl. kontrollbox endast 6 595 kr
Just nu har vi erbjudande på ett godkänt kassaregister inkl. kontrollbox, kassalåda och 5 st kvittorullar för endast 6 595 kr! Kategori: Till salu |
|||
Orderfinansiering
|||
Fakturering vid längre leveranstid?
Hej! |
|||
Marginaler till återförsäljare... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Sälja reklamplats, ge tips!
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Affärsänglar i göteborg, vart?
|||
beräkna hyrpriser
Här kommer redan min andra fråga. Jag säljer tjänster som ljud- och ljustekniker/designer. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Tjänst för plastkort
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Lär dig HTML och CSS
För dig som publicerar på Internet och känner att du inte har kontroll över layouten - lär dig HTML och CSS på vår nya kurs, "Webbdesign Introduktion". |
|||