Senaste inläggen
Importera Vitaminer från USA?
Hejsan jag har tänkt att importera Vitaminer från USA och undrar ifall det är nåt krångel? Ses vitaminer som läkemedel? Det är B vitaminer och C vitaminer som jag hade tänkt importera. Har hört att det är en del krångel om man importerar läkemedel från utanför eu? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Sälja importvaror som företag - hur funkar det med avdrag?
Hej! |
|||
Indexuppräkning
Hej på Er alla och God Fortsättning på det nya året! |
|||
Återförsäljare eller lättsålda varor
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
aKTIEKAPITALET
Hej |
|||
Starta Holdingbolag (AB) och via dess vara delägare i 2st AB?!
1. |
|||
Faktura som Kvitto?
Hej alla! 🙂 Kategori: Allmänt |
|||
Koppla ihop sin sida med sociala sajter!
Hej Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
från hobbyverksamhet till egen firma?
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Reklam bild vilket program ?
Hejsan Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Produkt antände och skadade omgivningen.
Hej! |
|||
Starta Eget - Hjälp och synpunkter ?
Hej, jag vill starta företag (enskild firma?) som är verksam i både sverige o danmark, företaget ska till en start köpa o sälja begagnade produkter och Kategori: Affärsplanen |
|||
Obetald faktura inom EU
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Försäljning av fast inventarie i industrifastighet
Hej, |
|||
Bokföra kreditbeställning?
Jag funderar lite hur det går till att bokföra en beställning man gör som man betalar med kreditkort. Räcker det med att bokföra det en gång som t.ex: |
|||
Kan mitt aktiebolag köpa ett annat aktiebolag?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Namnbyte av företag - slut på egna idéer!
Hej och god fortsättning! Kategori: Affärsidéer |
|||
Jag funderar på att starta en tidning, vad ska jag tänka på?Jag har under en längre tid funderat på att starta en papperstidning inom ett område där det idag enbart finns en liknande tidning som säljs internationellt. Jag startar med två tomma händer och utan journalistutbildning men med ett stort grafiskt intresse, stor kunskap inom området och mycket jäklar anamma. Har arbetat som egen företagare i större... Kategori: Allmänt |
|||
Visma Admin, koppla faktura till verifikation?
Jag har valt att inte bokföra med hjälp av journaler och undrar om jag i Visma Administration 500 manuellt kan koppla ihop mina fakturor med dem verifikationer jag skriver? |
|||
Starta nattklubb...
En till tanke i ledet av alla mina tankar och idéer är att Kategori: Affärsidéer |
|||