Senaste inläggen
Bokföring vid löneutbetalning
Hej. |
|||
Söker återförsäljare till mina smycken
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Rekomendera en jurist/advokat i Göteborgsregionen
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Design av reklamblad, jobb för copywriter och designer
Nu när våren är på ingång så är det dags att skicka ut lite reklam. Behöver någon som kan designa ett reklamblad och skriva text, kan du göra båda delarna? underbart! men jag kan ta båda delarna separat (ie: Design & text) Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bolagsverket
Hej. |
|||
Beräkna varulagrets värde med egen schablon?
Sitter och ska göra min första deklaration ;) Är enskild firma, endast varuförsäljning. |
|||
Mötesbokare/Säljare sökes helst frilansande
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Ny bokföringsperiod
Jag har nu kommit till skott att lägga upp en ny bokföringsperiod för 2010. |
|||
Enskild firma. Får man ta emot kontant bet och frågor om bil!
Jag har enskild firma sen ett år. Har tagit emot flera betalningar kontant då kunder betalt för virke etc. |
|||
www.carolinessmyckeskrin.se
Hej! Kategori: Feedback |
|||
www.zoey.se - feedback?
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Betala för en offertförfrågan??
Hej! |
|||
Ett parti mattor, Bla vissa Kasthall
Är det inte på tiden att byta mattorna på kontoret? Fixat en ny lokal? Eller bara göra det lite fräschare? Kategori: Till salu |
|||
Dina frågor - avsnitt som svarar på de flesta starta-eget-frågor!
Hej! Som ni vet har Sverker Olofsson ett nytt program med Linda som handlar om frågor om pengar. Programmet heter "Dina frågor - om pengar". Finns på SVT-play. Men tänkte tipsa alla som funderar på att starta eget men inte orkar leta upp de praktiska svaren själv om detta avsnitt: |
|||
Transport och fraktkostnad från kina ??
Hej !!
Kategori:
Företagande över gränserna
|
|||
Import av kläder från usa
¡Hejsan alla glada företagare! |
|||
bärgnings firmajag skulle vilja starta en bärgnings firma,men då bilarna är för dyra måste jag komma på enkla lösningar för att få in lite pengar...men alla mina ideer är snart slut...finns det någon som går i samma tankar så hör gärna av er Kategori: Affärsidéer |
|||
payson fråga
Hej |
|||
Behöver hjälp med redovisningsrutiner
Bonde. Har köpt och startat gård och verksamhet i år, bokfört nödtorftigt för första skattedeklarationen. Har inga speciella problem med kontering och bokföring, men behöver hjälp att lägga upp rutiner hur lånekostnaden på gården som både är näringsfastighet och privatbostad. Samt hjälp men el- och teleräkningars fördelning privat-företag. |
|||
Importera verktyg??
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||