Senaste inläggen
Brasilianskt Socker till Asien
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Gör gärna min marknadsundersökning! Det tar mindre än en minut!
Hej! Jag har precis skapat en gratis marknadsundersökning tack vare : www.relationwise.se (tips till andra som vill skapa detta med ett enkelt verktyg) Kategori: Off Topic |
|||
Bra webbhotell för företagLäs om bra webbhotell för företag billigt. Själv använder jag Surftown och är mycket nöjd med det. Man behöver inte satsa på det dyraste för att få det man behöver.... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Aktieutdelning utöver schablon?
Hej! |
|||
Jag undrar?
Jag har nu startat upp mitt TMbolag :bravo Kategori: Allmänt |
|||
import från Storbritannien (moms?)
Jag har hittat ett par leverantörer i UK som jag vill använda men har lite problem med att förstå momsen. |
|||
Samarbete - byta länkar?
Hej! Jag har nyligen startat en blogg för att marknadsföra min webbutik och undrar nu om det är någon som vill byta länkar. Dvs. jag länkar till din blogg och du till min? Alla bloggar är av intresse förutom de som har konkurrerande verksamhet. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföring vid löneutbetalning
Hej. |
|||
Söker återförsäljare till mina smycken
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Rekomendera en jurist/advokat i Göteborgsregionen
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Design av reklamblad, jobb för copywriter och designer
Nu när våren är på ingång så är det dags att skicka ut lite reklam. Behöver någon som kan designa ett reklamblad och skriva text, kan du göra båda delarna? underbart! men jag kan ta båda delarna separat (ie: Design & text) Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bolagsverket
Hej. |
|||
Beräkna varulagrets värde med egen schablon?
Sitter och ska göra min första deklaration ;) Är enskild firma, endast varuförsäljning. |
|||
Mötesbokare/Säljare sökes helst frilansande
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Ny bokföringsperiod
Jag har nu kommit till skott att lägga upp en ny bokföringsperiod för 2010. |
|||
Enskild firma. Får man ta emot kontant bet och frågor om bil!
Jag har enskild firma sen ett år. Har tagit emot flera betalningar kontant då kunder betalt för virke etc. |
|||
www.carolinessmyckeskrin.se
Hej! Kategori: Feedback |
|||
www.zoey.se - feedback?
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Betala för en offertförfrågan??
Hej! |
|||
Ett parti mattor, Bla vissa Kasthall
Är det inte på tiden att byta mattorna på kontoret? Fixat en ny lokal? Eller bara göra det lite fräschare? Kategori: Till salu |
|||