Senaste inläggen
Utbetalning av lön, hur?
Hej! |
|||
Prissättning av designprodukt - Mot konsument och företag
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Räknas arbetsgivaravgiften in i löneunderlagssumman?
När man räknar på "löneunderlagssumman" för att se hur mycket utdelning man kan ta ut så har jag inte fått klart för mig om man ska räkna bara bruttolönerna eller om det ska vara bruttolönerna + arbetsgivaravgifterna på det(=lönekostnaden för företaget?). Någon som vet? |
|||
Vilken företagsform ska vi välja?
Hej! |
|||
Hjälp inför start önskas
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Göra om ett kontorshotell
Hej alla! Kategori: Affärsidéer |
|||
Stort restparti av kläder och dyl.
Stort restparti av kläder från märket "Puffy" säljes för 50.000kr. Kategori: Till salu |
|||
Namn på webbyrå
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Budgetblankett
Halloj! Kategori: Affärsplanen |
|||
Marknadsföra städbolagJag ska starta ett företag inom städbranschen, hur ska jag marknadsföra mig, känner till eniro, lokaldelen och din del. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Nybilda AB, intyg, VD och tecknare?
Handelsbanken vill ha 500 för intyg, någon billigare? |
|||
Internetbutik
Kategori: E-handel |
|||
Behövs högskole utbildning för att starta företag
Behöver man högskole examen ex civilekonom eller civilingenjör för att kunna starta ett seriöst företag? Kategori: Allmänt |
|||
Söker Återförsäljare!
Hejsan! Nu söker jag och min partner ÅF till våran Honungstvål som är gjord med stor omsorg och ger därför riktigt bra kvalité! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Min första offert. Vad ska jag ändra/lägga till?
Har precis skrivit min första offer toch tänkte höra med er experter om den duger? Vad bör jag ändra eller lägga till? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Måste man bokföra: Leverantörsfaktura-> Ångrat köp -> Kreditfaktura
Har letat efter detta men endast hitta hur man gör med en kundfaktura.... |
|||
Öka din Google Rankning och din trafik med artikelmarknadsföring
Artikelmarknadsföring, eller Article Marketing som det heter på engelska, handlar om att sprida sin kunskap till så många som mäjligt för att på så sätt bygga upp länkar och intresse för den egna hemsidan eller företaget. Det hela är faktiskt ganska enkelt, men samtidigt ruskigt effektivt. Kategori: E-handel |
|||
Starta ett eget mikrolånföretag
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
TM-Bolag Titta Hit!!!!!!
Hejsan alla ni driva TM-företagare där ute! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Ska jag våga göra om sidan?
Jag har ett antal hemsidor. Huvudsidan håller på och byggs om just nu. Kategori: E-handel |
|||