Senaste inläggen
Bokslut och årsredovisningsprogram
Hej |
|||
Slutskatt/Restskatt Fyllnadsbetalning
Hej! |
|||
Hosting av server
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
här finns gratis "texthjälp"
Det bara kliar i mina skrivarälskande fingrar så behöver du hjälp att få ihop en text med lite personlig touch så hjälper jag gärna till. Kategori: Allmänt |
|||
Köp av fastighet av AB
Funderar på att låta mitt AB köpa ett fritidshus. AB'et behöver ta upp ett lån i samband med köpet och jag undrar om dessa räntor blir avdragsgilla? |
|||
Hemsida kommentar
Hej!
Kategori:
E-handel
|
|||
Skapa en bilverkstad. hur??
Hej! Jag har tänkt mig att starta en bilverkstad. Kategori: Affärsidéer |
|||
Sång- och musikundervisning i södra Skåne
Jag söker duktiga och seriösa personer som kan jobba med att lära ut sång, instrument, dans och/eller allt däremellan inom musik på ett modernt sätt och som vill bli egna företagare men slippa risker och omkostnader vid uppstarten. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Driva svenskt AB från England
Jag har några frågor rörande att driva svenskt AB från UK gentemot svenska kunder. |
|||
Konkurrerande verksamhet efter avslutad anställning?
Hej |
|||
Från enskild till AB - nya avtal med gamla kunder?
Hejsan! Kategori: Allmänt |
|||
Erbjuda flera olika tjänster inom samma företag.
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Är det vanligt att företeg drivs med flera olika verksamheter?
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Aktiebolag
En fråga jag inte klurat ut.. |
|||
Köpa varuautomat - någon med erfarenhet?
Funderar på att köpa in en varuautomat och ställa i fikarummet på jobbet. Alla tillstånd är klara och jag har fskatt, men frågan är om det är värt det. Kategori: Affärsidéer |
|||
Första bokslutet - Har jag gjort rätt?
Hej alla där ute 🙂 |
|||
Stopp för kontokortsbedrägerier. Partnersök
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Konto för räntekostnad skattekonto?
Hej |
|||
Investering till expansivt bolagHej, jag är en kille på 29 år som är i startfasen av ett nytt bolag och söker någon som kan hjälpa mig at få låna 200k under en period av 24 månader till en ränta på 15% med mig personligen som borgen samt en tomt i säkerhet. Om du eller någon i din omgivning vet att ni vill och kan hjälpa mig så är ni välkomna att kontakta mig på telefonnummer 072... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Ändringsverifikation på en faktura, ska jag ändra konteringen på originalfaktur?
Om jag gör en ändringsverifikation på en faktura eller verifikation, ska jag gå tillbaka till fakturan/verigikationer och med tipex ändra det jag först skrivit i konteringsstämpeln ELLER ska det felaktiga stå kvar eftersom det rätta finns på en anna verifikation. Hoppas att ni förstår. Tar ett exempel. |
|||