Senaste inläggen
Konfektyr försäljning
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Köpa en webshop?
Hej på er alla kloka företagare och nyfikna! Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur man bestrider en försenad garanti/leverans faktura!
Hej! |
|||
Hjälp! Skicka ut varuprover och reklam utskick!
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Transportalternativ och dess miljökonsekvenser, betalningslösningar
Kategori: E-handel |
|||
Sökes: Duktigt webbutvecklare med erfarenhet
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Feedback på OpenCart tjänst
Hej Kategori: Feedback |
|||
Din HjÄLP! - Ditt Serviceföretag (Feedback på hemsida)
Hej Kategori: Feedback |
|||
Eget företag via nätet, Hur?
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
vad kostar saker egentligen i företaget
Jag har en fundering på vad saker i företaget egentligen kostar vid två olika scenarion. Kategori: Allmänt |
|||
Skatt på hobbyverksamhet.
Tja! Jag har precis läst last lite av ur broschyren om hobbyverksamheten på skatteverket.se men det framkommer inte vad är för skattesats som gäller, hur många procent som dras i skatt dvs. Är det någon som har koll på det eller bör jag kontakta mitt skattekontor? |
|||
Frågor om aktiekapital, att tvångslikvideras och enmans privat ABJag har lite frågor kring ett enmans privat aktiebolag. Jag undrade över "Om bokfört eget kapital i bolaget understiger hälften av bolagets registrerade aktiekapital ska bolaget tvångslikvideras" som står här http://sv.wikipedia.org/wiki/Aktiekapital. "Eget Kapital" är definierat som skillnaden på skuld och tillgångar, även aktiekapital är inkluder... |
|||
Affärside på tele- apps.
Kommit på en ev (affärs)idé på tele-apps. Har googlat lite och inte hittat någon liknande än. Kategori: Affärsidéer |
|||
Betala ut timlön utan semesterersättning?
Hej! |
|||
Tips på hur din hemsida ska synas !
Hej, jag tänkte dra igång en liten tråd där vi kan tipsa varandra om vart man kan registrera sig fritt på Internet för att visa att man finns som företagare. Jag finns här för att hjälpa er som företag att finna något om ni tycker att det är jobbigt att söka på internet. Kategori: Allmänt |
|||
Sy upp kläder
Jag har en afärsidé som går ut på att sälja kläder med en ganska specifik passform och behöver hitta någon som syr upp dessa. Hur hittar jag detta? Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur bokföra kredit?
Företaget (ett AB) har tagit en kredit i en bank på 50000 kr och samtidigt öppnat ett nytt BG i den banken. Jag har bokfört detta som: |
|||
Vilket IT-stöd ökar er försäljning och frigör tid?Jag jobbar med CRM/säljstöd och träffar många entreprenörer med växtverk och kundinformationen i Excel. De söker efter ett IT-verktyg för att få en bättre struktur, effektivitet och kommunikation, men många kommer inte till skott därför de just nu har så mycket att göra -... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Säljare till Webbyrå
Hej. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Betalning och återbetalning import
Nu har jag kört fast. Eller snarare vill kolla om jag gör rätt såhär. |
|||