Senaste inläggen
Lönsam webshop säljes.
har 2 st webshoppar+4-5 bloggar inom potensområdet som jag behöver sälja(vill inte)behöver kapital till annat stort projekt. Kategori: Till salu |
|||
Lön m kostförmån
Hej. Finns det någon som vet hur jag bokför en lön med kostförmån och kostavdrag? Enl skattemyndigheten skall jag dessutom boka kostavdraget som en intäkt m moms.... Fick av Hotell o restaurangfacket veta att kostförmånen var 35 kr/dag, beskattningsbart, och kostavdraget är 41 kr dag. Hjälp!! |
|||
Postförskott!
Hejsan! Kategori: E-handel |
|||
skyltfönster
[color=red]Hej! |
|||
Moms?Vilken moms användes vid turistverksamhet där man skjutsar folk med häst, ren etc? |
|||
Lite fundering över lån!
Hej, jag har varit i kontakt med Almi om lån osv, dom tyckte min verksamhetside verkade intressant och ville ha lite mer på papper för att kunna göra något. Kategori: Off Topic |
|||
Bokföra inköpt bil
Hej! |
|||
Anmäla f-skatt
Hej, jag vet inte när riktigt som jag kan starta men beroende på mitt första jobb måste jag vara med på det när det sker. |
|||
Lån på företaget.
Jag hade tänkt ta lån från en kompis till nystartad företaget, enskild firma. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hantverkarhjälp till äldre, pensionärer
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
E bokföring
Hej |
|||
Sjukvårdförsäkring-sjukförsäkring
Hej |
|||
Behöver hjälp
Jag har precis ansökt om F-skatt för mitt företag. |
|||
Översikt av ekonomin
Hej, |
|||
Minimum uppgifter vid lönehantering
Hejsan. |
|||
Redan inköpta produkter!
Hejsan! Kategori: Inköp |
|||
Oäkta parfym
Jag har under en tid sålt parfym, och använt mej av några av Sveriges största leverantörer av det. |
|||
Välja standardvaluta?
Hej |
|||
Bästa ränta på kassan?
Mitt företag har stundtals en kassa som ligger och skvalpar utan ränta. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Konfektyr försäljning
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||