När du registrerar dig som medlem på Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du är själv ansvarig för att ditt uppträdande är i enlighet med medlemsvillkoren och gällande svensk lagstiftning.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka detta vid eventuellt missbruk. Du går med på att webbmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till någon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.
Som medlem får du även vårt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig från detta nyhetsbrev. I övrigt används e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det.
När du registrerar dig på forumet godkänner du samtidigt att de uppgifter som du lämnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material på Företagande.se är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Det gäller allt innehåll på webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan använda material från webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du får publicera artiklar förutsatt att du länkar tillbaka. Ange vänligen källa om du citerar. Är du osäker på vad som gäller är du välkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se använder cookies. En cookie är en textfil som lagras på användarens dator, för att sedan hämtas upp av servern när användaren åter besöker sajten.
En cookie innehåller ingen personinformation. Vill du inte tillåta lagring av cookies på din dator kan du stänga av funktionen i din webbläsare. Inga cookies kommer då att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer då kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras på Foretagande.se är endast avsett som allmän information och skall inte ses som professionell rådgivning. Det finns risk att innehållet inte är uttömmande eller helt uppdaterat. Användandet av material på denna hemsida sker på användarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhållande till material på hemsidan eller material på annan hemsida med länk till eller från denna hemsida. Genom att klicka på " Jag har läst och accepterar villkoren " går du med på att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt på drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
Hej! Spikmattan har tidigare varit året julklapp och jag är väldigt nyfiken på hur killen marknadsfördes sin spikmattan för att lyckas att bli årets julklapp. Idag har jag en produkt (akupunktur massagesula) med liknande effekter som spikmattan. Akupunktur massagesula är en ny forskning och är en ny teknik, men liknande teknik används redan idag av flera hundra miljoner människor. Den är iaf en ny utveckling av zonterapi. Jag har nyligen byggt en hemsida och vill börja marknadsföra min akupunktur sula. Därför är jag väldigt nyfiken på hur spikmattan marknadsförs i allra början. Någon som vet eller har någon bra tips hur jag kan marknadsföra min akupunktur sula.
Ja, det var inte på detta sättet. Varför spikmattan blev så populär beror på flera saker. Bland annat television, annonser i tidningar och självklart internet. Vad jag menar man gjorde för att få den ut på internet var att etablera många återförsäljare så att den spreds snabbt. Sedan var det ett lite ovanligt sökord. "spikmattan", kan ju ge hur många associationer som helst. Skulle jag vara dig skulle jag försöka koppla ihop din sula med den riktiga spikmattan. Som en slags ersättning för den riktiga och även sälja själva spikmattan om du förstår vad jag menar.
Hej![br]Jag har pratat med flera personer och vissa av de tycker att spikmattan funkar och andra inte. Idag är det många som har slutat använda sin spikmattan och lagt den in i sitt förråd. Samt vidare kan man idag lätt hitta spikmattan för 100 kr styck... Med den här anledning våga jag inte koppla min akupunktur massagesula till spikmattan. Eller måste jag ändå göra det för att de ska veta min sula är en ny utveckling med ny teknik. [br][br]Jag har varit på två hälsomässor i skåne och det har visat sig att det är många som är intresserad av min sula (vilket är jätte positiv). Under dessa mässor är det 1 hälsobutik och 2 privatföretag som vill bli min återförsäljare. Eftersom min produkt är nytt på marknaden våga jag inte sätta pris på min produkt, då sa jag till de att jag återkommer senare till de. [br][br]MVH[br]Sigge[br][br]www.footpoint.se
Kolla upp och läs lite om "viral marketing", det verkar ha haft ett finger i spelet med spikmattan :) Och precis som ovanstående nämner så är spikmattan just nu och dammar i garderoben hos de flesta, och precis som många trodde så var det bara en trend som dök och störtade.