Senaste inläggen
öppna butik - kostnad?
Hej, jag driver en webshop men funderar på att även öppna en fysisk butik. Jag har börjat att undersöka utbudet och även de kostnader man har för en butik. Vilka kostnader har man för en butik? Dessa kommer jag på Kategori: Allmänt |
|||
Hur göra en marknadsundersökning
Om man nu som jag har planer på att starta ett företag/industri. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Försäljning mot provision
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Apportegendom vid bildande av ABSåvitt jag förstår måste en revisor intyga att man har det man säger sig ha för att kunna använda utrustning som apportegendom. Hur går man tillväga och vad kan det kosta? Måste man ha kvitto på allt? Är en apparat som har några år på nacken men ändå funkar perfekt utan värde? Hur räknar man, ska revisorn se kvitton eller varan för att skriva intyg... |
|||
Starta bildemontering?
Hej jag vill starta en bildemontering. Kategori: Affärsidéer |
|||
TM-Bolag, med lång erfarenhet, söker nya uppdragsgivare!
Hejsan kära företagare! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bli först på marknaden!Återförsäljare sökes! Vi söker någon som blir vår mellanhanden i Sverige. Du kan få storkunds rabatt för order om minst även 10 enheter. Vi vill gärna rekommendera vår hemsida: http://www.rocht.com där du kan få ytterligare information om alla våra produkter.Vi har exklusiva rättigheter för den svenska marknaden som ger oss möjlighet att kunna erbj... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Säljare sökes i Norr om SkåneLink Up AB är ett ungt företag som jobbar med att hjälpa företag med kompletta kommunikationslösningar. Det genom att sälja Ip-växlar, Ip-telefoni, mobilväxlar, mobilabonnemang via partners. Vi erbjuder våra kunder allt ifrån mjuk- och hårdvara till installationer och utbildningar. För oss betyder efterarbetet samt en långsiktig relation med kunde... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Är du en IT entreprenör?
Driver du ett framgångsrikt e-koncept i Sverige/väst EU och upplever att din .se marknad börjar bli alltför konkurrensutsatt? Eller har din sajt nått sitt maximum och du börjar bli uttråkad? Då har jag kanske en ny spännande utmaning till dig. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Re: Moms i frakt?
Hej. Kategori: E-handel |
|||
starta skrotverksamhet
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Telemarketingsäljare med start omgående!
500 Media & Softcom Group är en modern och kreativ reklambyrå. Just nu söker vi säljare till en uppdragsgivare inom skönhet och hälsa. Vårt agerande på marknaden ska präglas av affärsmässighet, helhetsperspektiv, stolthet, drivkraft och mod. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Lära sig bokföra och redovisa?
Hej! |
|||
Tips vid marknadsundersökning?
Hej! (Om jag valt fel forumskategori får ni gärna byta) Kategori: Affärsidéer |
|||
importfråga om tull och moms
Hejsan Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Billigaste möjliga kuvert och frimärken
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Importkontakter
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Sjuk mitt på dagen - när börjar karensdagen?
En anställd blir sjuk och går hem på måndag mitt på dan, och är sedan borta ett antal dagar. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Avdragsgillt - motion i hemmet
Hej, |
|||
Vi söker säljare!
Jag är VD för ett bolag som jobbar med att sälja annonser. Vi söker nu säljare som vill hjälpa oss med att sälja in detta. Kategori: Söker/eftersöker |
|||