Senaste inläggen
Jobba inom eventvärlden? Men en helt ny unik produkt!
[attachment=71]skumo.se.jpg[/attachment] Kategori: Till salu |
|||
sträckkoder på varor
Jag behöver lite hjälp från er andra som säljer produkter. Jag ska börja med några få varor som jag kommer försöka sälja till både små och större butiker och kedjor. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Endast för pensionär
Den här tråden är tänkt för alla dessa pensionärer som vill starta upp EF. Kategori: Off Topic |
|||
Bästa landet att driva företagFör många är Sverige ett alldeles utmärkt land att driva företag om man inte har alltför hög omsättning och kan sköta det från hemmet ensam och har det som en biinkomst. Har man sedan en hel del resdagar utomlands så kanske vinsten försvinner nästan helt och hållet. Den som singel och är lat men där det inkommer betydande medel via % utav något är... Kategori: Företagande över gränserna |
|||
skattskillnader AB och enskild firma
Jag trodde att jag förstod skillnaden i skatt mellan AB och enskild men nu när jag har försökt tyda skatteverkets broschyrer så är jag inte så säker mer. |
|||
företagande i Danmark
Hur fungerar moms om man har företag i Danmark och säljer till Sverige? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
moms sälj köp i EU
Hur fungerar Moms vid köp och försäljning utomlands alltså inom EU. |
|||
Söker del i butik (stockholm eller roslagen)
Hej jag är en ny startad litet företag som säljer barnkläder i storlekarna 92-164. Jag söker någon som kan hyra ut en liten del av sin butik till mig för att kunna göra utställningar en gång i månaden.( har 2 klädstånger). Kanske om du har en butik med damkläder där mammor brukar handla? Hör av er till mig. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Leverantören skriver ned produktensvärde
Hej. Kategori: Inköp |
|||
Svensk-Kinesiskt företag söker import-agenter i Sverige
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hjälp - kvitta underskott mot vinst eller A-skatt
Hej, |
|||
Sälja enstaka fakturaEn del av våra kunder slarvar med sista förfallodag på fakturan, några har vi sagt upp då de sällan sköter sig enligt avtalet. Nu har vi en som vi haft krångel med det senaste halvåret, aldrig betalat i tid, aldrig bett att få vänta eller bett om ursäkt för förseningen, får vänta i veckor ibland. Hon har fått abonnemangspris trots att hon inte följ... |
|||
Agent i Kina!
Jag är på väg att expandera mitt företag och är därför på jakt efter en agent som kan hjälpa mig med att kontakt på fabrik i Kina. Jag tycker det är en riktig djungel med agenter i Asien och skulle därför välja höra om ni har någon ni rekommenderar? Maila mig i så fall gärna på info@carolinessmyckeskrin.se Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Är PG eller BG ett måste vid fakturering?
Hej, jag är en ny startad litet företag och undrar om man behöver ha en bank- eller postgiro för att fakturera ellerkan man använda ett vanligt bankkonto? Kategori: Allmänt |
|||
Omdesigna kläder, får man göra det?
Hej! Jag har letat länge efter information om det är okej att köpa in saker (främst kläder) från redan kända märken och designa om dem för att sedan sälja och tjäna pengar på, men har inte hittat någon info någonstans om man får göra det så jag tänkte att jag kunde fråga här om någon vet, eller vet var jag kan vända mig för att ta reda på det. Kategori: Affärsidéer |
|||
Hemsida man blir glad av att se behöver jag. Var finns byggare?
När jag nu äntligen ska komma igång med mitt hälsoföretag behöver jag hjälp med en enkel men smakfull hemsida. Hade tänkt göra själv först, men tiden räcker inte till för detta. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Gratis faktura utan reklam,egen logotyp sökes
Hej! |
|||
Tacksam för alla förslag på namn till hälsoföretaget.Ligger i startgroparna starta ett företag där jag ska använda några bra hjälpmedel för att testa hälsotillståndet. Globus och Alfa är två ryska apparater där man kan få vetskap om kranskärlens, hormon - och nervsystets tillstånd. En våg som också visar viseralt fett. Jag är diplomerad kost - och näringsrådgivare så jag vill även hjälpa kunder förbä... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tillverka egna kläder?
Tillverka egna kläder? Kategori: Affärsidéer |
|||
Söker affärspartner
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||